Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gebruikersaccount (config) aanmaken op win7 domein computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:17 ]

• Linke Loe
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-11 07:57
Ik zou eens kijken naar RES Workspace Manager Express... Misschien een beetje overkill voor één machine, maar het maakt dit soort dingen wel een stuk beheersbaarder.

Verwijderd

Topicstarter
het zijn in total 2 workstations die ermee uitgerust zouden worden.

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:14
Dit is erg simpel te realiseren dmv GPO en GPPs

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ik zou er niet te veel tijd aan besteden, voor het uurtarief wat een gemiddelde beheerder kost, heb je na 12 uur prutsen al 2 netbookjes gekocht en daar het programma op geïnstalleerd. En om het echt heel veilig te krijgen met wat jij wil kan je er wel een week aan besteden en nog zijn er gaatjes.

Lock down is een zeer secuur process. En de vraag is, wil je de tijd daaraan besteden voor 1 of 2 personen. Kwestie van kosten versus baten......

[ Voor 41% gewijzigd door Wim-Bart op 29-10-2013 02:09 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:20:
Ik ben in het bezit van een locale admin account
Je bent dus niet de systeembeheerder? Bespreek dit met die systeembeheerder/IT-afdeling ipv zelf te gaan beunen, je wilt namelijk op het netwerk gaan opslaan en dat moet je niet buiten IT om willen doen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1