Inmiddels zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik wil graag mijn wifi kaart upgraden naar wat snellers i.v.m. een mogelijke NAS en gebrek aan stabiliteit. Deze kaart verliest verbinding op random momenten en in drukke gebieden wil hij geen verbinding houden met sterke netwerken.
Laptop (Geupgrade Compaq CQ62)
- Quadcore AMD Phenom
- 4gb ram
- 250GB HDD
- Broadcom BCM4313 wireless-N wifi kaart
Omdat ik een tijdje uit het wereldje ben geweest (9 van de 10 apparaten zijn hier bekabeld aangesloten) heb ik een aantal vragen:
- Wat ik gelezen heb is dat wifi AC compatible is met wifi N. Alle modems en routers die ik heb zijn Wifi N. Is het verstandig om een wifi N kaart te nemen of een Wifi AC kaart?
- Als ik 2 antennes heb in mijn laptop, welke kaart zouden jullie mij aanraden? (Voorkeur gaat naar Intel en als het mogelijk is met Bluetooth)
Laptop (Geupgrade Compaq CQ62)
- Quadcore AMD Phenom
- 4gb ram
- 250GB HDD
- Broadcom BCM4313 wireless-N wifi kaart
Omdat ik een tijdje uit het wereldje ben geweest (9 van de 10 apparaten zijn hier bekabeld aangesloten) heb ik een aantal vragen:
- Wat ik gelezen heb is dat wifi AC compatible is met wifi N. Alle modems en routers die ik heb zijn Wifi N. Is het verstandig om een wifi N kaart te nemen of een Wifi AC kaart?
- Als ik 2 antennes heb in mijn laptop, welke kaart zouden jullie mij aanraden? (Voorkeur gaat naar Intel en als het mogelijk is met Bluetooth)
[ Voor 53% gewijzigd door BlackWhizz op 30-10-2013 03:49 . Reden: Onduidelijke TS ]