Met het oog op bf4 zou ik graag willen weten welke cpu ik nog het beste kan kiezen.(zie door de bomen het bos niet meer)
specs zijn momenteel :
mobo; Gigabyte GA-970A-DS3 (kan volgens de specs fx processor aan.)
processor pfhenom x3 720
Ran Corsair vengeance (lp) 8 gb ddr3
voeding: coolermaster 600 watt GX Lite
videokaart: sapphire HD 7850 (dual -x)
Waterkoeling corsair h80i
ssd schijf: Samsung 840 evo 250 gb
Kast : bitfenix outlaw
Momenteen zit een phenom x3 720 (overgeklockt op 3,1 ) op het mobo, welke fx processor zouden jullie me aanraden met het oog op bf4, ik vind het moeilijk om daar een keuze in te maken.
Kwa videokaart heb ik in de plannen om er met nu en 2 mnd nog 1 bij te kopen , en om dat in cross fire te zetten.
Enkel zal de volgende maand eerst een nieuwe processor komen, bf3 draai ik nu wel mooi op ultra btw op een 81 cm lcd.(Sony Bravia)
Oja en ik draai geen w8 maar nog gewoon w7 en wil daar voorlopig nog niet vanaf.
Ik heb vandaag het bf4 besteld/betaald in mijn (vaste game zaak wil toch graag een schijf en een steel case lol)
Zouden jullie een tip voor me hebben welke processor ik eventueel het beste kan nemen, of andere tips zijn ook altijd welkom.
m.v.g
specs zijn momenteel :
mobo; Gigabyte GA-970A-DS3 (kan volgens de specs fx processor aan.)
processor pfhenom x3 720
Ran Corsair vengeance (lp) 8 gb ddr3
voeding: coolermaster 600 watt GX Lite
videokaart: sapphire HD 7850 (dual -x)
Waterkoeling corsair h80i
ssd schijf: Samsung 840 evo 250 gb
Kast : bitfenix outlaw
Momenteen zit een phenom x3 720 (overgeklockt op 3,1 ) op het mobo, welke fx processor zouden jullie me aanraden met het oog op bf4, ik vind het moeilijk om daar een keuze in te maken.
Kwa videokaart heb ik in de plannen om er met nu en 2 mnd nog 1 bij te kopen , en om dat in cross fire te zetten.
Enkel zal de volgende maand eerst een nieuwe processor komen, bf3 draai ik nu wel mooi op ultra btw op een 81 cm lcd.(Sony Bravia)
Oja en ik draai geen w8 maar nog gewoon w7 en wil daar voorlopig nog niet vanaf.
Ik heb vandaag het bf4 besteld/betaald in mijn (vaste game zaak wil toch graag een schijf en een steel case lol)
Zouden jullie een tip voor me hebben welke processor ik eventueel het beste kan nemen, of andere tips zijn ook altijd welkom.
m.v.g
Carpe scrotum