Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Asus N56VB Valt spontaan uit

Pagina: 1
Acties:

• ShadowAS1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 12:31

ShadowAS1

IT Security Nerd

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik heb er even op rondgezocht maar ik kan niks vinden.
Ik heb sinds de zomervakantie een nieuwe laptop, uiteraard voor een studie.
Het betreft de Asus N56VB. Alles werkte prima en ik heb een paar kleine dingen aangepast:
De WiFi adapter vervangen door een Intel Centrino N6235, de DVD Drive vervangen door een Samsung 840 Pro.

Dit heeft altijd zonder problemen gewerkt en sinds vorige week krijgt de laptop de neiging, of ie nou aan netstroom hangt of niet, en ongeacht welke devices eraan hangen. Om spontaan uit te vallen, en dan uitvallen op de manier alsof je de stroom eraf haalt bij een desktop pc.

Windows laat niets zien in de event logs, alleen een melding van een unclean shutdown, maar verder niks.

Is dit een bekend probleem, of heeft iemand advies, graag :)

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.

• Thomg
  • Laatst online: 21:11

Thomg

Aww yiss

RMA sturen. Moederbord overleden.
Had ik helaas ook.

Had echter niks veranderd aan de laptop zelf behalve harde schijf vervangen ( het probleem zette wel door ).
Probeer eerst even de wifi adapter terug te zetten.

[ Voor 60% gewijzigd door Thomg op 27-10-2013 22:04 ]

• ShadowAS1
  • Laatst online: 13-11 12:31

ShadowAS1

IT Security Nerd

Topicstarter
Leuk, daar wacht ik dan nog wel even mee, het mobo van mn dekstop ligt nu bij de RMA :(...
Eeerst eens zien wat ik daarvoor terug krijg.

PA-ACE / RHCE / SCE // Any post or advice is provided as is, and comes with no warranty at all.