Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe printer kopen, advies

Pagina: 1
Acties:

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 16:22
Ik zie door de bomen het bos niet meer...

Op dit moment hebben wij een Epson DX4200 alleen omdat we hem niet zo vaak gebruiken zijn de jets verstopt komen te zitten, om daar vanaf te zijn willen we een nieuwe kopen. Wat we nu als vervanging willen is een printer die er tegen kan dat ie eens per maand of minder gebruikt wordt, waarmee we kunnen scannen en die goeie wifi ondersteuning heeft. Budget ligt rond de 100 euro, wat zijn jullie suggesties?

[ Voor 5% gewijzigd door t1mmy op 27-10-2013 20:12 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Misschien is inktjet dan niet de juiste techniek voor jouw (zeer) beperkte gebruik.
En dan is je budget niet passend.

Losse scanner kopen en combineren met een kleine laserprinter?

Abort, Retry, Quake ???

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-11 16:22
Inkjet is inderdaad niet ideaal. Ik heb nog even verder zitten zoeken en de HP Laserjet Pro P1102w ziet er wel veelbelovend uit, alleen heeft deze geen scanner (En heb ik nog niet gekeken naar de prijs van toners). Onze huidige DX4200 heeft wel een scanner, misschien kunnen we die wel gewoon laten staan voor het zeldzame geval dat we iets moeten scannen.

Whoops, die print geen kleur, next.

Misschien moet ik even gaan kijken naar inkjets met de print kop ín de toner zit.

[ Voor 12% gewijzigd door t1mmy op 27-10-2013 20:20 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Inktjet heeft geen toner. Dan was het een laserrpinter ;)

Met een inktjet waar je de printkop vervangt met de inktcartridge zul je relatief dure cartridges hebben.

Als je zo weinig print moet je je afvragen of je 1. perse kleur nodig hebt, 2. of je wel een eigen printer nodig hebt.

Lijkt mij.

Abort, Retry, Quake ???

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik heb zelf een Epson SX210 "all in one" welke ik nog minder dan 1x per maand gebruik. En de kopjes raken idd. verstopt na zo'n periode. Maar het enige dat ik dan hoef te doen is via het printermenu even een reiniging opdracht uit voeren. En hij print weer als nieuw. De printer zelf kostte maar een paar tientjes En de cartridges gaan bij mij zo'n ½ jaar mee.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier staat een pricewatch: Samsung CLP-325 Dat apparaat voldoet mij prima voor de prijs wat ik er voor betaald heb. De prijs van €170 die er bij staat als laatst bekende prijs heb ik er niet voor betaald in ieder geval.

Prima dingetje voor sporadisch gebruik (staat meer in de weg dan dat die print).

Een losse scanner zou ik je altijd willen aanraden, zo'n ding gecombineerd lijkt handig totdat de inkt/toner te duur wordt en dan alles in één keer weggedaan moet worden.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:37
Inderdaad, die goedkope Samsung laser modellen zijn daar uitermate geschikt voor. Ze zijn niet duur in de aanschaf, goede printkwaliteit en omdat het laserprinters zijn geen verstopte printkoppen. De CLP-325 is volgens mij alleen niet meer te koop.

pricewatch: Samsung CLX-3305W All-in-One Color
Pagina: 1