Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb mijn abbonement weten stop te zetten en mijn HTC 8X moest daardoor ook ingeleverd worden.
Je leest overal zulke verschillende reviews en ik zie door de bomen het bos niet meer welk OS voor mij geschikt is.
Een iPhone zal bij mij niet het huis in komen. Ik weet niet waarom, maar ik ben geen apple fan.
Android heb ik eerder gehad, maar is ook niet echt mijn ding.

Nu de eisen:
- Tekstverwerken (social media, whatsapp, emails, WORD documenten etc.)
- Browsen
- Spotify
- Nieuws app om soms even wat te checken
- Navigatie

Ik speel geen games of dergelijken. Ik heb WP8 gehad, maar ben ook wel benieuwd naar BB10.
Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:11
Wat voor Android telefoon heb je eerder gehad dan als ik vragen mag ?

De wensen die je hebt kan je prima op een Android telefoon uitvoeren. De meeste fabrikanten leveren hun eigen skin mee met de telefoon, hier zal je je even in moeten verdiepen welke het beste bij je zou passen.

Als App voor het tekstverwerken van word bestanen etc. gebruik ik zelf de app Kingsoft Office 5.8

Cloud ☁️

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een HTC Desire Z liggen, dat was er één met een fysiek toetsenbord.
Top ding was dat! Maar android vind ik niet gebruikersvriendelijk genoeg.

Ik ben trouwens ook niet iemand die dezelfde mobiel als de rest neemt, wil altijd wat innoverends hebben haha

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, wat vindt jij innoverend dan? Veel verschil is er tegenwoordig in de mobiele markt niet echt, op de (mega)pixelwars na...

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is innoverend niet het juiste woord. Ik bedoel dat ik altijd wat anders wil hebben dan anderen. Valt moeilijk uit te leggen, maar tegenwoordig zie ik alleen maar mensen met iPhones of android toestellen.

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels een Blackberry Q10 tweedehands aangeschaft voor een mooie prijs. Heb er een WP8 telefoon de eerste dagen nog naast, dus dat kan ik even mooi vergelijken.
Pagina: 1