Wie weet waar ik een fatsoenlijk koeling kan kopen om mijn Hercules 3D Prophet II verder over te clocken? Laatst zag ik die kewle koeling hier op Tweakers maar weet iemand waar ik die kan kopen?
ik heb d'r aan zitten denken om naast mijn geforce ddr gewoon z'n pci slot koeler te zetten deze kan meteen de warmte naar buiten blazen.
mvg FFF
mvg FFF
je kunt het een bij oc-shop vragen of ze iets hebben of kunnen krijgen..
mvg FFF
je kunt ook een waterkoeling d'r langs laten gaan...
mvg FFF
je kunt ook een waterkoeling d'r langs laten gaan...
OC-shop heeft ze niet, dat heb ik al aan Newt gevraagd. Laatst stond er een OC guide over de GF2 op Tweakers, daar gebruikte ze een card cooler. Weet niemand waar ik er zo eentje kan vinden?
deze hebben in elk geval een goed koelblok en een goede koeler, zou ik het zelf als eerste proberen als ik dat zou gaan doen maar mijn geforce DDR draait als maximaal overgeklokt met standaart koelertje, zou ik proberen als je geschikte vind......
mvg FFF
mvg FFF
Verwijderd
Wij zijn bezig met het volgende ; enerzijds een video Alpha heatsink van 55x55mm en 15mm hoog samen met een low profile Delta fan.
dat is wel goed, gaat zo'n gewone fan d'r makkelijk van af?
wat voor DELTA koeler zijn dat ?
hoe groot en eventueel eigenschappen als het kan... zou handig zijn, misschien ook iets voor mij...
mvg FFF
wat voor DELTA koeler zijn dat ?
hoe groot en eventueel eigenschappen als het kan... zou handig zijn, misschien ook iets voor mij...
mvg FFF
Verwijderd
Ik zei het verkeerd, het zal dan ook een 60X60mm heatsink + fan combo worden van totaal 30mm hoog. Er zal dus 1 PCI slot verloren gaan.
oh maar gegeven (cfg ofzo?)
zijn die al bekend?
is het wel een delta koeler?
delta 60x60 HP zou wel wat zijn denk ik
mvg FFF
zijn die al bekend?
is het wel een delta koeler?
delta 60x60 HP zou wel wat zijn denk ik
mvg FFF
Pagina: 1