Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart waarmee ik spellen als sleepingdogs battlefield 4 en mogelijk GTA 5 voluit kan spelen op een 1920 x 1080p resolutie. Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten en speel met steam big picture mode. Ik heb een Intel Core i5 4570 Boxed processor en 8 gig ram. Nu heb ik nog een GTX770 Twin Frozr gaming editie. Ik zit te twijfelen tussen de 290x van AMD of de Titan. Hoe zit het met mijn processor, kan die nog een bottleneck zijn?
Daarnaast, zijn er nog vaak problemen met drivers met AMD? Ik heb de vergelijking op tweakers gelezen tussen de titan en de r9 en daar komt de amd er goed uit. Is die titan dan zijn prijs waard of kan ik beter voor de amd gaan en een nieuwe betere processor? En ik zie dat alleen die van club3d nog maar te koop is? Is dat een goede?
Daarnaast, zijn er nog vaak problemen met drivers met AMD? Ik heb de vergelijking op tweakers gelezen tussen de titan en de r9 en daar komt de amd er goed uit. Is die titan dan zijn prijs waard of kan ik beter voor de amd gaan en een nieuwe betere processor? En ik zie dat alleen die van club3d nog maar te koop is? Is dat een goede?
[ Voor 26% gewijzigd door Teknix1982 op 27-10-2013 17:40 ]