Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 13:59
Hallo,

Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus heb ik het hier neergezet. Mijn excuses als het verkeerd staat.

Maar ik heb een probleem. Als ik op internet (firefox) youtube filmpjes wil afspelen dan crasht de shockwave flash player erg vaak. Met als gevolg dat firefox even gaat vastlopen en ik youtube moet afsluiten en dus geen filmpjes kan kijken.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Misschien flash player opnieuw installeren, maar hoe moet dat?

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Heb je hier wat aan: https://support.mozilla.o...be-flash-plug-in-gecrasht

Was de eerste hit bij Google

Ey!! Macarena \o/

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-11 01:04
Flash Player updaten via ww.adobe.com
Flash Player: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/?promoid=JZEFT
Shockwave Player: http://get.adobe.com/shockwave/

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

• Niekserr
Ze zijn beide up-to-date RaZ, dus ik weet niet wat het probleem kan zijn.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Les voor de volgende keer voor dit soort topics: ajb de versies van alle relevante software geven. In dit geval dus OS, browser en plugin.

Daarnaast standaard troubleshooting:
• heb je het ook bij andere browsers zoals IE? Afhankelijk daarvan weet je beter in welke hoek je moet zoeken.
• staat er iets in het event log van je OS?
• Het betreft video, "dus" check andere (nieuwere, of als je de nieuwste hebt juist iets oudere) videokaartdrivers

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Niekserr
Mijn excuses.

Het probleem doet zich alleen voor met firefox (heb chrome gedownload en daar werkt het wel). De browser zegt tevens dat de Java Deployment Toolkit 7.0.250.17 en de Java(TM) Platform SE 7 U25 plug-ins verouderd zijn, terwijl ik ze toch allebei (meerdere malen) naar de nieuwste versie heb geüpdatet.

Verder weet ik niet waar OS voor staat...

De videokaartdrivers lijken me in orde, gezien gamen en video's op chrome wel werken.

• dreamless
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hallo,

Ik vermoed dat je hetzelfde probleem hebt als ik zelf een poosje terug. De oplossing voor mij was:

You can disable Protected Mode in Flash 11.3 and above by adding the line ProtectedMode=0 to the Flash "mms.cfg" file located in:

(Windows 32bit) C:\Windows\System32\Macromed\Flash
(Windows 64bit) C:\Windows\SysWOW64\Macromed\Flash

Hoop dat het helpt!

• Niekserr
Hoi,
Bedankt voor je reactie, het zou best eens het probleem kunnen zijn. Alleen.... nu bewerk ik hem de hele tijd in kladblok maar als ik hem wil opslaan wordt de toegang geweigerd. Hoe komt dit?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kan niet zomaar (admin) bestanden in de windows folder wijzigen. Al helemaal niet met kladblok. Installeer notepad++ en open het met admin rechten en probeer het dan.

Dus met updates heeft het niets te maken?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

OS = operating system = besturingsysteem. Het maakt nogal uit of je Windows XP 32bit of 8.1 64bit gebruikt :)

V.w.b. bestanden in dergelijke directories moet je inderdaad je text editor open met systeembeheerrechten. Kan overigens ook prima met kladblok, via rechtermuisknop op de snelkoppeling. En dan vanuit de editor het bestand openen.

Maak natuurlijk vooraf een backup van het bestand!

En bedenk: die ProtectedMode is een beveiligingsmaatregel. Zorg te allen tijde voor en een goede backup (dus: meer dan 1, en getest) en een goede virusscanner (dus: een waar uit onafhankelijke reviews een goede herkenningsgraad blijkt) en werk nooit met adminrechten (maar dat doe je duidelijk al niet, goed zo).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Niekserr
Ik ben de enige die op deze computer zit (heb dus 1 gebruikersaccount, dus automatisch de administratorrechten toch?
Virusscanner heb ik niet omdat anderen mij dit juist hebben afgeraden (zou onzin zijn of zo..).
OS= windows 7 ultimate en dan de 64bit versie.

Verder heb ik nu dat notepad++ gedownload, maar ook hierbij kan ik het niet opslaan omdat het bestand elders is geopend(?).

Sorry, ben geen computerexpert helaas... Wou dat ik er iets meer van af wist..

• dreamless
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Met notepad bestandje creëren op bijvoorbeeld je desktop. Dan copy/paste naar relevante directory.

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-11 19:20
Is het probleem met deze niet de hardware acceleratie in flash uitzetten? Heb ik pas nog in Internet Explorer gedaan gezien je dan ook kan krijgen dat op een gegeven moment een flash iets groen wordt en vervolgens alle flash dingen groen zijn. Alhoewel dit in Internet Explorer uitgezet moet worden onder Internet Options -> Advanced -> Vinkje aanzetten onder "Use software rendering instead of GPU rendering".

Dus dit:
https://support.mozilla.org/nl/questions/971020 (dus niet dit)

Maar naar youtube gaan (bijvoorbeeld). Een filmpje starten, deze gelijk pauzeren dan met recht muisknop op dit filmpje (advertentie) klikken. Klikken op Settings -> Eerste tabblad -> Vinkje weghalen bij "Enable hardware acceleration"

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2hdwf2g.png

[ Voor 45% gewijzigd door Starke op 29-10-2013 13:59 ]

Pagina: 1