Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Asus N56VZ-S4035V Crasht

Pagina: 1
Acties:

• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 13:48
Hallo,

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus N56VZ-S4035V€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 0,-

Mijn Asus N56VZ-S4035V crasht voordurend tijdens het gamen en soms zelfs tijdens het browsen op internet. Het komt echter het vaakst voor dat mijn laptop crasht tijdens het laden in een game. voorbeelden: Een ander gebied laden bij guild wars 2 of de volgende game laden in chivalry: medieval warfare.

Op de laptop is windows 8 gezet.

Bedankt,

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Op welke manier wil je crashen omschrijven? Gaat de laptop uit, bluescreen, etc?

• Delphion
_Rayman_ schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:26:
Op welke manier wil je crashen omschrijven? Gaat de laptop uit, bluescreen, etc?
- de laptop loopt helemaal vast, blijft hangen en reageert nergens op
- hij blijft even hangen en valt vervolgens uit of
- er komt een blue screen.

Meestal loopt de laptop vast en reageert nergens meer op.

[ Voor 10% gewijzigd door Delphion op 27-10-2013 18:16 ]

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Temperatuur lijkt me uit te sluiten als het ook bij desktop gebruik gebeurd en de laptop volgens mij nog niet heel oud is (lijkt me geen stof). Maar toch kun je de temp. eens monitoren.

Verder zou ik ook even memtest draaien.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hoelang heb je hem al?

• Delphion
Aan de temps zal het niet liggen aangezien het me ook wel eens is overkomen dat ik na 2 minuten Halo 1 spelen al een blue screen kreeg.

Ik heb de laptop nu ongeveer 2 maanden, maar ik heb de laptop overgekocht van iemand die er een jaar gebruik van heeft gemaakt. er zit dus nog iets van 10 maanden garantie op.

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Mocht je weer een bluescreen krijgen, dan vind je bijna onderaan een errorcode. Wellicht dat snuffelen op internet die code kan verklaren.

Gebeurd dit trouwens ook als de laptop aan de adapter 'hangt'?

• Delphion
_Rayman_ schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:32:
Mocht je weer een bluescreen krijgen, dan vind je bijna onderaan een errorcode. Wellicht dat snuffelen op internet die code kan verklaren.

Gebeurd dit trouwens ook als de laptop aan de adapter 'hangt'?
Ik had een foto van een error gemaakt, ik weet alleen niet wanneer. Het luid: BAD_POOL_HEADER.

Ik speel games nooit zonder de lader aangezien ik zonder lader afwisselende FPS krijg. Bijvoorbeeld dat het spel op 40 fps draait en dan plotseling maar draait op 15 fps voor 5 seconden en dan weer terug gaat naar 40 fps.
Pagina: 1