Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Game TV - tussen de 300 en 500 euro

Pagina: 1
Acties:

• Scimitary
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-04-2022
Beste Tweakers,

Ik ben veel bezig met de next-gen consoles en ga waarschijnlijk de nieuwe ps4 halen. Ik wil hierop in mijn kamer kunnen gamen en heb daarvoor dus een TV nodig. Nu heb ik het nodige onderzoek gedaan naar game TV's en weet waar ik zo ongeveer op moet letten. Toch kom ik er niet uit. Ik hoop daarom dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Nog even wat extra informatie:
- Ik heb het liefst een grote TV. Ik denk aan een TV van 32 inch, iets groter mag ook. Het merk maakt niet uit.
- Verder heb ik geen interesse in andere opties, het is puur om te gamen en zo nu en dan een film op te kijken door mijn laptop er op aan te sluiten.
- Wat ik verder van de TV verwacht is dat deze een goede beeldkwaliteit is en dat er uiteraard niet al te veel input-lag is tussen de console en de TV. Ik ben geen hardcore gamer, maar ik wil er geen last van hebben bij snelle shooters.
- Zoals in de titel aangegeven wil ik tussen de 300 en 500 euro uitgeven (mag iets buiten het budget als de prijs/kwaliteit het echt waard is)

Alvast hartelijk bedankt!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
http://tweakers.net/price...;333504;353303/categorie/
Laagste input lag in dat budget. Samsung's zijn goedkoper de Sony wat beter beeld en meer features.

• Scimitary
Bedankt voor je snelle antwoord benbaba,
Ik denk dat ik voor de Sony KDL-32W655A ga. Deze heeft goede reviews en ik denk dat 40 inch te groot is voor een slaapkamer.
Als iemand een ander advies heeft is dat natuurlijk altijd welkom!

Ik heb nog wel even een vraag:
Hoe kun je zien wat de input lag is van de tv's? Ik kan hier namelijk niks specifieks over vinden van de Sony.

[ Voor 34% gewijzigd door Scimitary op 27-10-2013 19:00 ]

• Scimitary
Ah oke, de KDL42W653 waar ze het in die review over hebben is dus in zoverre hetzelfde als de Sony KDL-32W655A dat hiervoor de inputlag ongeveer hetzelfde is?

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ja de 653 is het UK model en de 655 het EU model. Als ik me niet vergis staat de laatste cijfer voor de regio. In dit geval 653-UK en 655-EU.

• Scimitary
Bedankt voor je hulp Benbaba. Ik ga toch voor de Sony KDL-32W655A. Ik lees ook veel dat Sony KDL-32W655A (een van) de beste budget game tv's is van 2013 met een lage input-lag en goede beeldkwaliteit.
Pagina: 1