Toon posts:

Onterechte klacht

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
[topic=156186]

a. wat is er mis mee?
b. hoezo herhaaldelijk?

sorry, ik kan me geen voorvallen herrinneren waar ik dus de privacy van iemand aangetast heb of daar misbruik van heb gemaakt.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hmmz, beetje overdreven reactie idd... Ik snap je post ook niet, maar dat is wat anders. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij hiermee problemen krijgt, al kun je natuurlijk wel bedenken dat het posten van naam + achternaam niet bij iedereen als "geaccepteerd" wordt beschouwd...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 19:00 schreef Grrrrrene het volgende:
Hmmz, beetje overdreven reactie idd... Ik snap je post ook niet, maar dat is wat anders. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij hiermee problemen krijgt, al kun je natuurlijk wel bedenken dat het posten van naam + achternaam niet bij iedereen als "geaccepteerd" wordt beschouwd...
ga naar domainbank.com. kijk bij whois en ram daar sjefhoelenpapers.com

verder heb ik een andere bron die ik niet kan vermelden.

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 19:06 schreef RobtH het volgende:

[..]

ga naar domainbank.com. kijk bij whois en ram daar sjefhoelenpapers.com

verder heb ik een andere bron die ik niet kan vermelden.
Dat is wel zo, maar tja... Het is opzich wel duidelijk dat Sjef enigszins anoniem wil blijven. Dat je hem op wat minder simpele wijze kunt ontmaskeren (jaja, het is niet moeilijk, maar niet iedereen weet hoe dat moet), dat is leuk, maar ik denk dat het normaalgesproken netjes is om geen namen te noemen als uit het profiel van die persoon blijkt dat hij/zij dat niet bekend wil maken...

Ik zelf til er niet zo zwaar aan hoor, waarschuwing in SU is nogal overdreven (IMHO)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Ik heb dat topic in SU gelezen en er expres niets aan gedaan. Maar haal nou maar die naam weg dan is iedereen tevreden. Dan kan het SU topic op slot.

Verwijderd

Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand wist wat mijn achternaam was :P ;) :+

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 juni 2001 19:27 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar tja... Het is opzich wel duidelijk dat Sjef enigszins anoniem wil blijven. Dat je hem op wat minder simpele wijze kunt ontmaskeren (jaja, het is niet moeilijk, maar niet iedereen weet hoe dat moet), dat is leuk, maar ik denk dat het normaalgesproken netjes is om geen namen te noemen als uit het profiel van die persoon blijkt dat hij/zij dat niet bekend wil maken...

Ik zelf til er niet zo zwaar aan hoor, waarschuwing in SU is nogal overdreven (IMHO)
Security by obscurity werkt niet. Als Sjef anoniem wil blijven had ie dat domein niet moeten reggen. En om dan te zeggen dat niet iedereen weet hoe het moet is dus helemaal belachelijk.

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

mvds

Totally awesome!

Dat is de discussie niet. Vna mij zijn ook genoeg gegevens te achterhalen als iemand dat zou willen. Wil toch ook niet zeggen dat ik wil dat iemand ze hier post of wel? Als Robth nou gewoon die naam weghalt, dan is het opgelost

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 11:58
Ik heb die klacht gepost omdat jij (Rob) al vaker hebt laten weten dat jij de gegevens van Sjef weet...je weet nog niet eens hoe de vork in de steel zit dus als je ermee wilt ophouden?

En wat is trouwens het nut om steeds die gegevens te posten?

Verwijderd

Topicstarter
de vork in de steel is allang duidelijk.... sterker nog: ik kan wel hele andere verhalen erover vertellen.
ik heb het weggehaald, maar er zijn dingen die erger zijn....

EDIT: verder heb ik pas 1x iets erover gepost, en dat was in dat topic van Razorblade over de waarheid van sjef hoelenpapers..... had ie OOK via domainbank.net gevonden.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 06 juni 2001 20:22 schreef RobtH het volgende:
ik heb het weggehaald, maar er zijn dingen die erger zijn....
D'r zijn ook dingen die minder erg zijn :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 19:34 schreef DKasemier het volgende:
Ik zou het ook niet fijn vinden als iemand wist wat mijn achternaam was :P ;) :+
Egberts?

:D

• Grrrrrene
  • Niet online
Op woensdag 06 juni 2001 19:56 schreef rdgf het volgende:

[..]

Security by obscurity werkt niet. Als Sjef anoniem wil blijven had ie dat domein niet moeten reggen. En om dan te zeggen dat niet iedereen weet hoe het moet is dus helemaal belachelijk.
Lees eens goed, ik zeg: enigszins anoniem blijven... Dat is dus niet helemaal anoniem, maar niet dat iedere gek meteen zijn naam heeft... Je moet er moeite voor doen om zijn naam te vinden. Als hij het prima vond dat je zijn naam postte, dan had hij het wel in zijn profile gezet, denk je niet?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:44

Exirion

Gadgetfetisjist

De naam is verwijderd uit de topic, maar staat nog wel in een quote die daar vlak na komt...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 21:00 schreef Exirion het volgende:
De naam is verwijderd uit de topic, maar staat nog wel in een quote die daar vlak na komt...
ik heb Ruud al een icq-berichtje gestuurd :)
alleen is ie niet thuis op dit moment

• Dutchman!
  • Laatst online: 13:42
dat iets te achterhalen is is nog GEEN excuus om die info dan maar direct op een forum te gooien. Privacy dient gewoon gerespecteerd te worden. Mijn info is in 8 seconden gevonden maar als iemand het hier op het forum gooit word ik toch flink boos...

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 21:58 schreef Dutchman! het volgende:
dat iets te achterhalen is is nog GEEN excuus om die info dan maar direct op een forum te gooien. Privacy dient gewoon gerespecteerd te worden. Mijn info is in 8 seconden gevonden maar als iemand het hier op het forum gooit word ik toch flink boos...
nogmaals: ik was niet de eerste die ermee begon. Zoek maar eens dat topic van Razorblade op over Sjef Hoelenpapers. Wat voor info daar allemaal instond, dan is mijn actie mild vergeleken met dat (is ie zowiezo al, maar goed).

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
En idd wie is er mee gebaat dat we bijvoorbeeld de echte naam van sjef hoelenpapers weten?
Ik niet.
Iedereen weet ook wel dat dit een leuke persiflage is.

• Destruction
  • Laatst online: 17:46

Destruction

(ex-)Automonteur

Op woensdag 06 juni 2001 21:58 schreef Dutchman! het volgende:
Het kan mij niet schelen als iemand mijn voornaam,achternaam,tel.nummer gaatposten..

Zolang mijn IP (192.168.0.5 ;) ) maar niet gepost word.....

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Jullie mogen van mij zelfs mijn PIN code weten.
Die is 4444.
Daar hebben jullie toch niets aan want jullie weten de volgorde toch niet. :P

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 juni 2001 20:02 schreef obsidian het volgende:
Dat is de discussie niet. Vna mij zijn ook genoeg gegevens te achterhalen als iemand dat zou willen. Wil toch ook niet zeggen dat ik wil dat iemand ze hier post of wel? Als Robth nou gewoon die naam weghalt, dan is het opgelost
Dat is de discussie dus wel, het gaat hier over anonimiteit en privacy. Het is een ontzettend domme gedachte om te denken dat als iemand z'n naam maar niet in z'n profile zet dat ie dan anoniem is, of anoniemer wil blijven. Zo werkt het dus niet. Iedereen kan achter die naam komen en het boeit dus an sich niets of die naam in een topic wordt genoemd. Netjes is het echter niet.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Het is duidelijk dat Sjef enigzins anoniem wil blijven....anders had hij z'n naam wel als nick genomen of in z'n profiel gezet....dat deze info makkelijk te achterhalen is is geen excuus om deze in een thread te plaatsen.....vind ik dan ook niet netjes....... ik vind het trouwens ook niet netjes om elke keer net de grenzen te zoeken van wat er nog net wel kan en wat net niet....gewoon beetje respect voor elkaar (en elkaar's privacy) tonen zou al een hoop helpen.

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 juni 2001 22:49 schreef McVirusS het volgende:
Het is duidelijk dat Sjef enigzins anoniem wil blijven....anders had hij z'n naam wel als nick genomen of in z'n profiel gezet....dat deze info makkelijk te achterhalen is is geen excuus om deze in een thread te plaatsen.....vind ik dan ook niet netjes....... ik vind het trouwens ook niet netjes om elke keer net de grenzen te zoeken van wat er nog net wel kan en wat net niet....gewoon beetje respect voor elkaar (en elkaar's privacy) tonen zou al een hoop helpen.
Dan had Sjef dat van tevoren moeten bedenken. Het plaatsen van die info in een topic zou ik ook niet doen, maar het is te verwachten dat dat een keer zou gebeuren. Maar ik hou er over op, begin een oude zeur te lijken ;)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:43
Op woensdag 06 juni 2001 22:40 schreef Artwido het volgende:
Jullie mogen van mij zelfs mijn PIN code weten.
Die is 4444.
Daar hebben jullie toch niets aan want jullie weten de volgorde toch niet. :P
ROTFL :D

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 22:49 schreef McVirusS het volgende:
dan wil ik je er ook graag op wijzen dat "Sjef" ook niet echt netjes bezig is met zijn internet-activiteiten....

Valt me nog mee dat er hier nog geen misbruik is gemaakt van mail-adressen.

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 06 juni 2001 23:30 schreef RobtH het volgende:

[..]

dan wil ik je er ook graag op wijzen dat "Sjef" ook niet echt netjes bezig is met zijn internet-activiteiten....

Valt me nog mee dat er hier nog geen misbruik is gemaakt van mail-adressen.
:? U bedoelt?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 23:40 schreef rdgf het volgende:

[..]

:? U bedoelt?
dat was dus wat ik gepost had.
in de quote van Ruud zal het vast nog wel staan.

het is gewoon 1 grote nepperij. ene Bas H. (student in Tilburg) heeft een leuke site in elkaar geknutseld, photoshopt enige foto's bij elkaar en gaat vervolgens spammen. Op welke manier ie daarmee wat geld verdient is mij nog onduidelijk... maar dat die mailinglists er voor de grap zijn, lijkt me sterk. Overigens heb ik dus ook contact gehad met iemand die Bas H. persoonlijk kent. (tja... Tilburgse studenten onderling laten in de kroeg soms teveel los :P)

• MarcyDarcy
Op woensdag 06 juni 2001 23:47 schreef RobtH het volgende:

[..]

het is gewoon 1 grote nepperij. ene Bas H. (student in Tilburg) heeft een leuke site in elkaar geknutseld, photoshopt enige foto's bij elkaar en gaat vervolgens spammen. Op welke manier ie daarmee wat geld verdient is mij nog onduidelijk... maar dat die mailinglists er voor de grap zijn, lijkt me sterk. Overigens heb ik dus ook contact gehad met iemand die Bas H. persoonlijk kent. (tja... Tilburgse studenten onderling laten in de kroeg soms teveel los :P)
1) Hoe loopt Sjef te spammen?
2) Bas H. ken ik ook...so what?
3) Jij hebt dus tijdens het uitgaan naar info zitten zoeken betreffende Bas H...sick :o

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 06 juni 2001 23:55 schreef MarcyDarcy het volgende:

[..]

1) Hoe loopt Sjef te spammen?
2) Bas H. ken ik ook...so what?
3) Jij hebt dus tijdens het uitgaan naar info zitten zoeken betreffende Bas H...sick :o
1. mailinglists
2. vandaar dat je er dus melding van maakte
3. was toeval :P oud-klasgenoot komt hier ook op het forum af en toe mee te loeren (is niet geregged dacht ik), en zit volgens mij bij jou ook op school. (HTS Tilburg dus)

• MarcyDarcy
Op donderdag 07 juni 2001 00:04 schreef RobtH het volgende:

[..]

1. mailinglists
2. vandaar dat je er dus melding van maakte
3. was toeval :P oud-klasgenoot komt hier ook op het forum af en toe mee te loeren (is niet geregged dacht ik), en zit volgens mij bij jou ook op school. (HTS Tilburg dus)
1) Hoe kan Sjef lopen spammen d.m.v. een malinglist. Ik heb er geen ontvangen....zou je hem eens willen posten dan?

2) Is het weleens in je opgekomen dat die Bas misschien wel de website beheerder is?

3) Dat zou best kunnen...er zitten meerdere HTS'ers uit TIlburg hiero op tweakers.

[edit]
Maar ik ben best benieuwd wie die mede scholier is...misschien ken ik hem en kan ik eens vragen hoe en wat.

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:21
Op woensdag 06 juni 2001 23:47 schreef RobtH het volgende:

[..]

Och, dan spam jij ook met je sig. Ik vraag me ook af wat voor een vage actie dit is van je.
Wil je je eigen soms 3l33t voordoen ? Vind het behoorlijk zielig gedrag :r

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 00:23 schreef RedRoon het volgende:

[..]

Och, dan spam jij ook met je sig. Ik vraag me ook af wat voor een vage actie dit is van je.
Wil je je eigen soms 3l33t voordoen ? Vind het behoorlijk zielig gedrag :r
back ontopic: naam is weggehaald..... van Ruud hoor ik niets, dus edit zijn post effe.

• MarcyDarcy
Het gebeuren wordt verder met Sjef en RobtH d.m.v. ICQ uitgepraat.

• Jaymz
  • Laatst online: 20:38

Jaymz

Keep on moving !

Op donderdag 07 juni 2001 01:24 schreef MarcyDarcy het volgende:
Het gebeuren wordt verder met Sjef en RobtH d.m.v. ICQ uitgepraat.
Great, End Of this Discussion dus :)

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 01:31 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Great, End Of this Discussion dus :)
Rob en Sjef hebben het uitgepraat via de ICQ.
Dus gooi maar dicht! Dan gooi ik er nog een in het vet ;)

Verwijderd

Vandaar dat MarcyDarcy ook de site van sjef in zijn sig heeft staan.
En meteen een topic in SU plaatst.

• MarcyDarcy
Op donderdag 07 juni 2001 01:59 schreef --BoBo-- het volgende:
Vandaar dat MarcyDarcy ook de site van sjef in zijn sig heeft staan.
En meteen een topic in SU plaatst.
:?

Als er iets over jouw voetbalclubje wordt gezegd...dan wil jij toch ook opheldering? (voorbeeldje, ik bedoel er niks mee)
Nou er werd iets over mijn cyberheld Sjefke gepost dus Marcy was er als de kippuh bij :+

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Rob en Sjef hebben het uitgepraat via de ICQ.
Dus gooi maar dicht!
Oki :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.