Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 13:10
Beste Tweakers..
Ik zie geen enkele uitweg behalve hier te posten.
Ik wil graag voor mijn HTC Sensation XE Android 4.3.1 erop hebben.

De Rom die ik heb uitgekozen is deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2402665

Maar nu heb ik wat problemen..
Er staat gewoon ontzettend slecht aangegeven hoe je hem installeert.
Ik heb al via HTCDev.com mijn telefoon proberen te unlocken, wat een fout melding geeft. Die optie gaat dus niet door..

graag hulp.

bedankt..

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
Ik zou als het eerst maar beginnen met 4.0.4, 4.1.2, 4.2.2 of 4.3.
Van de nieuwste versie (4.3.1) die jij beschrijft zijn nog niet echt stabiele custom builds uit, teminste niet als je op je telefoon moet kunnen vertrouwen dat hij alles doet wat je wil/aantikt.

En daarnaast brengt het niet echt vele vernieuwingen, en oudere ROM's installeren is vaak wat gebruiksvriendelijker.

Maar een ROM flashen naar een telefoon gaat bijna altijd het zelfde, op de zelfde manier.
Eerste vraag: heb je je Sensation XE al rooted?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:02
4.3.1? Die is toch alleen voor de Nexus 7 LTE? want mijn Nexus 4 heeft geen update hoor en ik zit nu op 4.3.

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-11 13:10
TecHHeaD schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:28:
Ik zou als het eerst maar beginnen met 4.0.4, 4.1.2, 4.2.2 of 4.3.
Van de nieuwste versie (4.3.1) die jij beschrijft zijn nog niet echt stabiele custom builds uit, teminste niet als je op je telefoon moet kunnen vertrouwen dat hij alles doet wat je wil/aantikt.

En daarnaast brengt het niet echt vele vernieuwingen, en oudere ROM's installeren is vaak wat gebruiksvriendelijker.

Maar een ROM flashen naar een telefoon gaat bijna altijd het zelfde, op de zelfde manier.
Eerste vraag: heb je je Sensation XE al rooted?
Ik heb hem niet gerooted. Ik weet niet eens hoe..
Ik moet hem rooten, flashen, unlocken, rom erop gooien.. ik weet het gewoon niet meer.
:)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin dan eens met het doorlezen van handleidingen. Die zijn namelijk echt wel te vinden. Zie bijvoorbeeld deze simpele Google-search.

Voortaan graag wat meer eigen inzet.

Dit topic is gesloten.