Gisteren ben ik bezig geweest met DD-WRT op mijn WRT320N te zetten. Dat ging prima totdat ik wilde proberen het te flashen naar een E2000, volgens deze guid. Dat leek goed te gaan totdat ik de "echte" DD-WRT voor de E2000 er op flashte, want daarna bootte de router niet meer. Hierbij ook gekeken of de router wel op pings reageert gedrudende het bootten, want dit zou een mogelijkheid bieden tot reflashen. Helaas is dit ook niet het geval. Na wat onderzoek lijkt het er op dat het nog te debricken is, doormiddel van jtag of door seriel (uart?) (zie o.a. hier: http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=170409)
Nu heb ik de pech dat ik niet zo'n kabel heb en ik vroeg mij dan ook af of iemand die wel heeft en mij zodoende kan en wil helpen met het debricken van mijn router? Zelf woon ik in de omgeving van Amsterdam, dus dat is ideaal, maar ook reizen is niet zo'n probleem.
Edit: ik twijfel nog een beetje of dit hier hoort, of in tweaking o.i.d...
Nu heb ik de pech dat ik niet zo'n kabel heb en ik vroeg mij dan ook af of iemand die wel heeft en mij zodoende kan en wil helpen met het debricken van mijn router? Zelf woon ik in de omgeving van Amsterdam, dus dat is ideaal, maar ook reizen is niet zo'n probleem.
Edit: ik twijfel nog een beetje of dit hier hoort, of in tweaking o.i.d...
[ Voor 3% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 27-10-2013 13:22 ]