May the Force be with You instead of Bill
1. Ergens een DNS-server die nog het oude IP-adres heeft gecached?
1. Niets als het jouw DNS niet is, anders een tijdje wachten
1. Niets als het jouw DNS niet is, anders een tijdje wachten
Verwijderd
?Op woensdag 06 juni 2001 18:49 schreef Jedi Lord het volgende:
Sinds enige tijd, met name sinds de IP omnummering van Vuurwerk, heb ik problemen om www.tweakers.net te bereiken, daarentegen kan ik zonder problemen athena.tweakers.net benaderen.
1. hebben jullie enig idee hoe dit kan komen?
1. Wat kan ik er eventueel zelf aan doen?
Ik merk wel dat ik soms ff 2 minuten niet op t.net kan komen. Tevens kan ik dan ook niet op vuurwerk.nl komen. Echter ik kan nog wel gewoon naar andere pagina's surfen. Als ik dan een biertje ga halen en weer terug kom doet alles het weer vlekkenloos.
je kunt ook de tweakers.net dns servers gebruiken. De ip's daarvan ben ik alleen even kwijt, ik geloof dat het Athena en Apollo zijn op dit moment?
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd
Ik had hier gisteren last van. K kon toen niet op t.net, GoT en fokzine komen. Wel op FokForum. 
Andere DNS en probleem was bij mij opgelost.
overigens kon k wel via odin.tweakers.net op t.net komen.
Andere DNS en probleem was bij mij opgelost.
overigens kon k wel via odin.tweakers.net op t.net komen.
Op woensdag 06 juni 2001 19:58 schreef WouterTinus het volgende:
De ip's daarvan ben ik alleen even kwijt,
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Non-authoritative answer: tweakers.net nameserver = NS2.WEBMAGIX.NET tweakers.net nameserver = NS.WEBMAGIX.NET TWEAKERS.NET nameserver = NS2.WEBMAGIX.NET TWEAKERS.NET nameserver = NS.WEBMAGIX.NET NS2.WEBMAGIX.NET internet address = 212.189.235.2 NS.WEBMAGIX.NET internet address = 212.189.235.10 NS2.WEBMAGIX.NET internet address = 212.189.235.2 NS.WEBMAGIX.NET internet address = 212.189.235.10 |
Verwijderd
En dit dan:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
De search werkt dus ook voor geen meter
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database problemen. Probeer het zo nog eens.
De search werkt dus ook voor geen meter
Verwijderd
En na bc3 ging het een tijd errug goedOp woensdag 06 juni 2001 20:02 schreef HlpDsK het volgende:
Wel weer Code #55 feest de laatste 2 dagen.
Mischien moeten ze nog een keer proberen zo'n Cheetah op de grond te laten vallenOp woensdag 06 juni 2001 21:58 schreef tineau het volgende:
[..]
En na bc3 ging het een tijd errug goed
ik heb hier nog geen #55 gezien sinds BC3
Ben erg tevreden op dit moment
Ben erg tevreden op dit moment
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Ik merk wel weer die lekkere #55's en andere vaagheden!
Ik denk dat ik er nu wel uit ga komen.
Ik had ondertussen ook de helpdesk van mijn provider gemailed, maar Slownera kan alleen maar met zielige ideeen komen als, gebruik de proxy van ons.. dus niet he.
Maar met de ip's van de extra DNS servers kom ik er vast wel uit.
Thans
Ik had ondertussen ook de helpdesk van mijn provider gemailed, maar Slownera kan alleen maar met zielige ideeen komen als, gebruik de proxy van ons.. dus niet he.
Maar met de ip's van de extra DNS servers kom ik er vast wel uit.
Thans
May the Force be with You instead of Bill
Na de BC3 heb ik nog geen code #55 gezien. Dus ik vind GoT zo prima draaien
Apollo draait perfect als je het mij vraagt. Zelfs met de search aan super snel. Tweakers.net heeft het laatste half jaar zelden zo'n probleemloze week gehad als nu. Het grootste probleem is nu de instabliteit van Apache op Athena (ws door OpenSSL), maar daarvoor moest Athena ook opnieuw geconfigd worden.
Pagina: 1