Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pixel race

Pagina: 1
Acties:

• Black Tern
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 09:46
Zie mijn suggestie nav de discussie over het nieuwsbericht Japan Display ontwikkelt een 5,4"-scherm (dpi=543), geplaatst op 27 okt 11:59.

Goed uitgeslapen door de ZT_WT passage kwam ik op het volgende:
De Tweakers test groep nodigt een schoolklas uit en laat die de verschillende schermen blind(!!) bekijken en beoordelen. De standaard plaatjes waarmee de camera kwaliteit wordt onderzocht lijken mij daar zeer geschikt voor. Natuurlijk moeten de schermen zodanig in een kast worden geplaatst dat de verschillende toestellen niet aan het uiterlijk kunnen worden herkend.
Het beste is het als de proef dubbelblind wordt uitgevoerd, degenen die de toestellen inbouwen en lukraak verspreid opstellen mogen niet aanwezig zijn bij de proef.
Ogen van mensen onder de 20 zijn hiervoor uitstekend geschikt.
Daarna weten we hoe deze discussie vanuit de praktijk afgerond wordt!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Interessant voorstel. Doet me een beetje denken aan de mp3-bitratekwaliteits-discussie. Gaan we over nadenken Black Tern. Ondertussen is deze week de poll over het onderwerp online gegaan.

• ParkOverall
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:21
Heb me jaren gestoord aan de voor mij onbegrijpelijk achterblijvende resolutie van laptop-beeldschermen, nu stoor ik me aan de onzinnige slag de andere kant op