Zoekmogelijkheid: van 1 product naar meer met andere specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sildenafil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 08:57
Stel ik heb een geheugen dimm van 8GB in mijn wenslijst en die heb ik op mijn scherm staan. Hoe krijg ik dan alle dimms te zien met dezelfde specificaties, maar bijvoorbeeld van 4 gb door een klik op de knop?
Zijn alle zoekfilters automatisch aan te vinken die bij dat product horen, waarna je er een aantal uitvinkt en de selectie uitgebreid wordt? Scheelt een hoop tijd.

Zit deze functionaliteit erin en hoe...ik heb gezocht/geprobeerd, maar niks gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dus stel jij hebt een 8GB dimmetje staan in je wenslijst, deze draait op 1866Mhz en heeft een CAS Latency van 9. Jij wilt met 1 druk op de knop (of een slide van de slider :p) kunnen schakelen tussen andere geheugengroottes (of snelheden, of CL etc), maar wel met de rest van de specs hetzelfde?

Als ik jou goed heb begrepen, dan nee, deze functie bestaat niet. Mag ik vragen hoe jij deze functionaliteit voor je ziet en wanneer je dit wilt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sildenafil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-04 08:57
Ja, dat klopt.

Of als ik dat product aanklik wil ik de 'overzichtspagina' van dat product zien met links de kolom met alle bijbehorende specs. De specs aangevinkt die dit product heeft, zodat ik wat specs kan aanpassen. Op die manier kan ik van een dimm snel ook dezelfde dimms op mijn scherm krijgen met 4 ipv 8 gb geheugen. In mijn wensenlijst heb ik de 4gb opgeslagen, maar ik wil nu toch ff zien wat die 8gb kost met dezelfde specs die ook op dat moederbord of in die barebone kan dat ik in gedachten had om aan te schaffen. Bij een wenslijst gaat er ff wat tijd overheen voor je tot aanschaf overgaat en die specs weet je dan niet meer uit je hoofd. Naast inzoomen wil ik dus ook kunnen uitzoeken.

Ook bij TV's is dat handig, want zo krijg je alle zelfde types TV's van dat merk, maar dan bijvoorbeeld allemaal met verschillende diagonalen. Nu is dat omslachtig en moet ik opnieuw bedenken welke filters ik allemaal had aangezet.

Ook in de pricewatch is dit handig op de product pagina bij de prijzen of specificaties, je kan wel terug in je browser historie en krijg dan alle filters te zien, maar je zou op die pagina met prijzen of specs dus een link kunnen hebben met bekijk vergelijkbare producten, dat is dan terug naar je pricewatch filter pagina met alle specs aangehinkt van dit product, zodat je de filters kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik snap het helemaal :) Ik zet het op onze wenslijst, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Glaanie schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:10:
Ik snap het helemaal :) Ik zet het op onze wenslijst, bedankt!
Wat sowieso vast al wat zou helpen is als intern geheugen met producten en uitvoeringen zou werken. Dan worden ze automatisch al wat beter gegroepeerd en is er al een basale vorm van springen naar andere producten met bijna exact dezelfde specificaties.

Er zijn helaas nogal veel categorieen waarbij 'dezelfde specificaties en dan vink ik er wel 1 uit' uiteindelijk nog niks oplevert en je een beetje moet gokken welke specificaties je dan allemaal uit moet gaan zetten :/

Dus ik vraag me af of we dit wel heel gebruiksvriendelijk uit kunnen werken.