Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 19:11
Beste Tweakers,

De laatste paar maanden ben ik druk bezig met het zoeken naar een nieuw abonnement, maar zie nog niet iets wat er echt uit springt. Ik heb op dit moment een abonnement bij Telfort lopen (300 belminuten, 100 smsjes en 500 mb). Mijn belminuten en smsjes gebruik ik nauwelijks, maar mocht ik het ooit nodig hebben zou het handig zijn natuurlijk en wil een upgrade uitvoeren van mb's van 500 naar 1000.

Nu kreeg ik aanbod van Telfort om hem te verlengen, maar wil ik toch kijken naar andere opties. Wellicht weten jullie goede aanbiedingen (met of zonder telefoon) waarvan ik gebruik van kan maken. Zelf kwam ik eruit dat de verschillen nihil zijn en het dus niet aantrekkelijk is om te wisselen van provider.

Ik hoop van jullie te horen.

Mvg,

FRGert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:37
Tsja, je info is wel heel summier. Wat heb je zelf al gevonden? Al eens op bellen.com gekeken of een andere vergelijkingssite? Wat betaal je nu? Wat is je budget? Wat voor toestel zou je eventueel willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 19:11
Ohja dat zou handig zijn om toe te voegen.

Ik betaal nu 17,- p.m. en heb al op verschillende sites gekeken, studentmobiel e.d.
Mijn budget zou zonder toestel 20 euro hooguit zijn (zijn er talrijke van te vinden). En anders rond de 30 ~ 35 euro met toestel zou een mooie prijs zijn.

Welk toestel ben ik zelf ook niet uit, heb op dit moment een SG III die gewoon aan alle eisen nog voldoet, maar het maakt mij vrij weinig uit welke.

Zelf had ik vooral op studentmobiel gekeken voor abonnementen en daaruit bleek dat de Tele2 SmartMix de goedkoopste oplossing was (met toestel) en zonder toestel ze allemaal tussen de 15 en 20 euro lagen dus niet veel verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Als je sim-only wilt vergelijken moet je hier even kijken,

http://eensim.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Ernemmer op 27-10-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingDutchMen
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 08:00
Zelf zit ik bij Simpe. Deze is wrl relatief goedkoop. 50 bel minuten onbeperkt sms en 1gb (1000mb) data, voor €17.50 ;) Maar inderdaad wat Fable zegt kijk daar eens, helaas staan niet alle providers erop geloof ik.

Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-10 20:24
FRGert schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:38:
Ik betaal nu 17,- p.m. en heb al op verschillende sites gekeken, studentmobiel e.d.
Mijn budget zou zonder toestel 20 euro hooguit zijn (zijn er talrijke van te vinden).
Dus wat is de vraag nu?

Simyo al bekeken? 300 min/sms + 1 GB voor 17 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 18:05

13art

Moderator Mobile
Dit is niet echt de bedoeling van GoT, een vraag dumpen en wachten op antwoord. Deze gaat dus dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.