Bij mijn laptop die ondertussen 5 jaar oud is, maar nog steeds dienst doet als mijn main system, kreeg ik Windows Vista Home Premium 64 bit. Dat was uiteraard niet om over naar huis te schrijven dus ben ik meteen terug gegaan naar xp waar ik jaren mee gewerkt heb. Sinds een half jaar heb ik system recovery gedaan en ben ik dus weer terug bij Vista. Ik moet zeggen het was in het begin even wennen maar nu vind ik het best een aangenaam systeem en het werkt gewoon goed. De updates hebben blijkbaar geholpen. Ik denk niet dat ik nog terug zou kunnen naar xp omdat ik sommige features zou missen en mijn hardware eigenlijk niet 100% goed ondersteund wordt in XP.
Een hoop vrienden zeggen dat Vista kut is en dat ik beter op Windows 7 over kan gaan. Is dat waar? Mijn systeem werkt perfect en ik zou niet weten wat er zou verbeteren met 7. Is het de aanschaf waard of is Vista gewoon bijna hetzelfde na de updates (dat vermoeden heb ik)?
Een hoop vrienden zeggen dat Vista kut is en dat ik beter op Windows 7 over kan gaan. Is dat waar? Mijn systeem werkt perfect en ik zou niet weten wat er zou verbeteren met 7. Is het de aanschaf waard of is Vista gewoon bijna hetzelfde na de updates (dat vermoeden heb ik)?