Hallo iedereen,
Paar dagen rondgespit op internet en de discussie gevolgd in de thread voor het komende main game system voor november.
Paar kleine aanpassingen gemaakt, tevreden met het resultaat, maar nu heb ik twee vragen aan de ervaren gebruikers op dit forum:
1 - werken deze onderdelen goed met elkaar?
2 - als ik besluit NIET te gaan overclocken, kan hij dan voor hetzelfde geld (of goedkoper) nog beter? Is bijvoorbeeld de extra cooler overbodig en kan ik een iets goedkoper moederbord en cpu nemen (de niet overclockbare varianten)? Of misschien het bord en cpu gelijk houden maar sowieso de extra koeler (Mugen) overslaan?
Info:
- Ik verwacht aan 1 TB en 120 ssd genoeg te hebben voor wat ik doe.
- Ik stel een stil systeem op prijs vandaar de Fractal kast.
- Dagelijks internetten, office en gamen. Games als FPS (Deus Ex), MMORPG (SWTOR) & RTS (SC2).
- Rond de 950 euro
- Svp alleen kijken naar het soort onderdelen in mijn wenslijst. Ik heb een monitor etc.
Advies wordt gewaardeerd ;-)
Paar dagen rondgespit op internet en de discussie gevolgd in de thread voor het komende main game system voor november.
Paar kleine aanpassingen gemaakt, tevreden met het resultaat, maar nu heb ik twee vragen aan de ervaren gebruikers op dit forum:
1 - werken deze onderdelen goed met elkaar?
2 - als ik besluit NIET te gaan overclocken, kan hij dan voor hetzelfde geld (of goedkoper) nog beter? Is bijvoorbeeld de extra cooler overbodig en kan ik een iets goedkoper moederbord en cpu nemen (de niet overclockbare varianten)? Of misschien het bord en cpu gelijk houden maar sowieso de extra koeler (Mugen) overslaan?
Info:
- Ik verwacht aan 1 TB en 120 ssd genoeg te hebben voor wat ik doe.
- Ik stel een stil systeem op prijs vandaar de Fractal kast.
- Dagelijks internetten, office en gamen. Games als FPS (Deus Ex), MMORPG (SWTOR) & RTS (SC2).
- Rond de 950 euro
- Svp alleen kijken naar het soort onderdelen in mijn wenslijst. Ik heb een monitor etc.
Advies wordt gewaardeerd ;-)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Gigabyte GA-Z87-HD3 | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X | € 254,50 | € 254,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 88,33 | € 88,33 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,30 | € 37,30 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 78,59 | € 78,59 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 86,50 | € 86,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 955,01 | |