Aangezien ik de een oude BIOS op het moederbord had ( F9 ) heb ik deze geupdate via het progje van Gigabyte zelf, de nieuwste versie was F16.
Alles ging goed tot dat ik opnieuw moest opstarten, ik krijg totaal geen beeld meer, de monitor geeft aan geen signaal.
Wat heb tot nu toe gedaan:
CMOS gecleared, heeft geen resultaat
Battery van het moederbord verwijderd heeft ook geen resultaat.
PCie videokaart verwijderd en onboard video geprobeerd zowel alle alle uitgangen HDMI/VGA/DVI
Opstarten zonder ingestoken USB, ook geen resultaat.
Mijn ideeën zijn op, alle fans draaien zoals van tevoren, ik krijg geen foutmeldingen van het moederbord en de voeding is goed aangesloten.
Is er een mogelijkheid dat ik het moederbord kapot hebt gemaakt door de BIOS update??
Enige hulp is welkom!!
Alles ging goed tot dat ik opnieuw moest opstarten, ik krijg totaal geen beeld meer, de monitor geeft aan geen signaal.
Wat heb tot nu toe gedaan:
CMOS gecleared, heeft geen resultaat
Battery van het moederbord verwijderd heeft ook geen resultaat.
PCie videokaart verwijderd en onboard video geprobeerd zowel alle alle uitgangen HDMI/VGA/DVI
Opstarten zonder ingestoken USB, ook geen resultaat.
Mijn ideeën zijn op, alle fans draaien zoals van tevoren, ik krijg geen foutmeldingen van het moederbord en de voeding is goed aangesloten.
Is er een mogelijkheid dat ik het moederbord kapot hebt gemaakt door de BIOS update??
Enige hulp is welkom!!