Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Geen wifi verbinding op netbook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn samsung nf310 netbook met windows 8.1 professional wil niet met wifi verbinden. Vroeger toen er nog windows 7 op stond waren er al problemen dat het soms 5 min duurde voor dat de netbook verbinding had met het draadloos netwerk. Er word wel een netwerk gedetecteerd maar na de netwerksleutel in te hebben gegeven en even te hebben gewacht komt er "kan geen verbinding maken met dit netwerk".

Ik heb al de drivers geïnstalleerd.
Andere forums afgezocht voor gelijkaardige problemen, niks gevonden.

Ik begin het wifikaartje te verdenken, maar ik weet niet of dit het probleem is.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:01

Umbrah

The Incredible MapMan

Is dit met alle wifi netwerken of alleen dat netwerk? Hoe is het signaal op die plek met andere devices?

[ Voor 10% gewijzigd door Umbrah op 26-10-2013 19:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is met alle wifi netwerken, zelf al staat de netbook naast de router.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Wat Umbrah (denk ik) bedoelt is of je dat alleen met je eigen wifi netwerk hebt, of ook met wifi netwerken op andere locaties?

En of je alleen met de netbook issues hebt, of ook met andere devices?

Al een live linux OS geprobeerd?
ElementaryOS of Ubuntu bijvoorbeeld (van usb stick)?

Abort, Retry, Quake ???

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik ook, op andere locaties gebeurt net hetzelfde. Andere devices werken goed met het draadloos internet.
Ik ga gewoon eens proberen met een ander wifi kaartje. lukt het niet, dan zal ik het met een linux distributie proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is overduidelijk het wifi kaartje, het wifi kaartje was een broadcom 802.11n adapter. Ik heb het getest met een ander kaartje en er was onmiddellijk verbinding met het draadloos internet.
Pagina: 1