Toon posts:

Screenprotector bubbeltjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb net een screenprotector bevestigd, maar er zitten veel bubbeltjes onder, heb al wat zitten googelen en normaal met een bankkaart zou dit weg gaan maar dot is niet het geval..

Suggesties wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:24
[verwijderd]

[ Voor 88% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:09
Heel veel oefenen.... Je moet eerst zorgen dat het scherm goed vuil vrij is. Dan pak je de protector en die buig je in de lengte en begin je vanaf het midden van het scherm te plakken. Op die manier heb je de minste kans op belletjes...
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:26

TommieW

Numa numa.

Je had het scherm eerst goed schoon moeten maken, vervolgens kan je het beste de screenprotector opplakken in een vochtige ruimte (bijvoorbeeld de badkamer na het douchen) om te voorkomen dat er stof op komt.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePowershift
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:33

ThePowershift

De Vakidioot

scherm goed vet en stofvrij maken en dan rustig de protector er op plakken.

Greetz, ThePowershift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:32
Dat is stof wat onder je screenprotector zit. Ik doe het altijd in de douche, ik zet dan even de douche aan met heet water tot het goed stoomt, dat trekt het stof uit de lucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Je kan ook stofvrij plakken zonder douche hoor. Je mag de mijne checken, zit geen belletje of stofje onder ;)
Als je trouwens een wat duurdere koopt (bodyguardz oid) dan krijg je er gel bij.
Ik heb de achterste protector (de bgz) geplakt zonder gel, en na 2-3 dagen zijn alle luchtbellen weg.

Ik maak hem altijd goed schoon met een brillendoekje of iets dergelijks, en vervolgens de plak beschermer er iets af, positie bepalen en langzaam de plakbeschermer weg trekken.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
MexxT schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 01:38:
Je kan ook stofvrij plakken zonder douche hoor. Je mag de mijne checken, zit geen belletje of stofje onder ;)
Als je trouwens een wat duurdere koopt (bodyguardz oid) dan krijg je er gel bij.
Ik heb de achterste protector (de bgz) geplakt zonder gel, en na 2-3 dagen zijn alle luchtbellen weg.

Ik maak hem altijd goed schoon met een brillendoekje of iets dergelijks, en vervolgens de plak beschermer er iets af, positie bepalen en langzaam de plakbeschermer weg trekken.
Niemand zegt ook dat het niet kan, maar in een dampende badkamer heb je gewoon bijna geen kans op stof (foolproof)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, en mocht er onverhoopt een stofje op zitten kan je deze makkelijk met een omgekeerd stukje plakband (dus met de plakkant) weghalen, ik maak er altijd zo'n rolletje van met de plakkant naar buiten.
Pagina: 1