Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubs28
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09-2014
Ik zoek een provider die mij een goede dekking biedt met een goede snelheid.

Ik hoor verhalen dat Vodafone vrij slecht is qua bereik en snelheid. Ik kan dus beter een abonnement afsluiten bij KPN / Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49
Dat verschilt heel erg per locatie.
KPN is alleen wel verder met de uitrol van 4G.

Ik zou gewoon voor de beste prijs gaan.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 16:24
Ligt er aan in welk deel van het land je woont.
Wat voor telefoon heb je?
Wat voor snelheid wil je bereiken?
Als je 4G wilt en je hebt een iPhone, dan kan je alleen bij Vodafone terecht. Omdat Vodafone de 4G frequentie heeft die door de iPhone wordt ondersteunt.

KPN heeft in de randstad en verder al 4G. http://www.kpn.com/v2/upl...f9f9f_kaart%20dekking.JPG

Vodafone heeft in de randstad ook al 4G. Amsterdam, Rotterdam en Utrecht zijn volledig gedekt met 4G volgens hun dekkingsgebied. https://www.vodafone.nl/s...kaart.shtml?cmpid=01000c_|vodafone_4g_high|SL_dekkingskaart|vodafone%204g

[ Voor 13% gewijzigd door OneTimer op 26-10-2013 15:02 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubs28
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-09-2014
PM_Petrol schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:00:
Ligt er aan in welk deel van het land je woont.
Wat voor telefoon heb je?
Wat voor snelheid wil je bereiken?
Als je 4G wilt en je hebt een iPhone, dan kan je alleen bij Vodafone terecht. Omdat Vodafone de 4G frequentie heeft die door de iPhone wordt ondersteunt.

KPN heeft in de randstad en verder al 4G. http://www.kpn.com/v2/upl...f9f9f_kaart%20dekking.JPG

Vodafone heeft in de randstad ook al 4G. Amsterdam, Rotterdam en Utrecht zijn volledig gedekt met 4G volgens hun dekkingsgebied. https://www.vodafone.nl/s...kaart.shtml?cmpid=01000c_|vodafone_4g_high|SL_dekkingskaart|vodafone%204g
Hoi PM_Petrol,

Het is voor een iPhone 5S in de randstad waarbij ik vaak op verschillende locaties ben. Ik vind het fijn om toch minstens 500 kb/s te halen (dus een half mb per seconde downloaden ). Stabiliteit vind ik belangrijk, m'n 3G of 4G verbinding moet werken waar ik op dat moment ben.

Ik dacht trouwens dat de iPhone 5S de 4G ondersteunt van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Bij KPN heb je eigenlijk altijd 4G in de randstad (en over 5 maanden in heel Nederland), bij Vodafone zijn er nog gaten. iPhone 5C en 5S kunnen inderdaad ook op KPN 4G.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er zijn over dit onderwerp erg veel topcs en veel ervaringen te vinden met Google. Geef aub aan wat je zelf al gevonden hebt en waarom je er niet uitkomt. We verwachten namelijk op GoT iets meer eigen iniatief dan wat je hier laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-10 16:24
Als je minstens 500kb/s wil halen zou ik gewoon voor de goedkoopste gaan.
4G is helemaal niet nodig voor dit soort snelheden, en zou dan ook zonde van het geld zijn.
Alle providers hebben minimaal een 3G dekking in de randstad en er omheen.

Heb je de iPhone al? Of neem je een abo met telefoon.
Simyo biedt sim only aan met standaard snelheden tot 14.4Mbit/s.
Het zit op het KPN netwerk en is goedkoop in vergelijking met KPN en Vodafone.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 09:57
als je in noord brabant woont zou ik zeker niet voor VF gaan, bereik (3g en 4g) van KPN is gewoon een stuk beter. Aangezien ik zakelijk VF heb en prive KPN kan ik dit prima vergelijken.
Pagina: 1