HbbTV van uitzending gemist werkt niet Sony KDL-32EX720

Pagina: 1
Acties:

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Ik kwam gisteren op de site van NPO uitzending gemist een hbbtv webppagina tegen wat moet werken op mij tv. Jammer dat Sony hiervoor nog geen app voor heeft. En interatieve tv heb ik helaas niet.

Nadat ik www.publiekeomroep.nl/ug heb ingevoerd in de browser op de tv. Krijg ik bij gemist allemaal afbeelding te zien van de uitzending die ik kan terug kijken. Nadat ik op 1 heb geklikt ging deze gelijk afspelen.
Nu tot vandaag heeft alleen dat flimpje afgespeeld wat ik ook doe ik krijg geen video meer te zien het blijft op zwart. Weet iemand wat ik eventueel fout heb gedaan. De cookies heb ik al verwijderd maar dit help helaas niet.
Mij tv staat wel achter een router misschien dat ik een poort moet openen zetten maar ik weet niet welke.
Ik ben ook in bezit van recente firmware versie.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-01 16:42
hbb is niet zomaar een website de app o je tv die hbbtv verzorgt start dan niet met gevold dat soort problemen, als je hbbtv werkt zou je gewoon een redbutton ding in beeld krijgen.

Kijk ook je settings na en zorg dat data(of iets in die richting aanstaat) letwel op hbbtv werkt alleen bij canaal digitaal/digitenne/en cai, alle andere aanbieders blokkeren signaal.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Opgelost:

Ik heb de tv opnieuw ingesteld op Nederlands en daarna Duitsland als land gekozen. Nadat ik naar de fabrieksinstelling terug ben gegaan. Wel moest ik alle zenders opnieuw sorteren.

Als ik nu naar ned1,2 of 3 gaat en de rode knop van de afstandbeiding indrukt krijg ik de hbbtv van uitzending gemist te zien. En alle uitzending van een week kan ik terug kijken.
Dit werkt via internet en niet via je tv povider.

Sony heeft hbbtv functie niet ingeschakeld voor Nederland alleen voor Duitsland. Wel een beetje jammer van Sony.

Verwijderd

HBBtv werkt wel degelijk via je TV provider, b.v. UPC heeft dit geblokkeerd en hun eigen uitzendinggemist er voor in de plaatst gezet, die maar 2 dagen is tenzij je meer betaald dan heb je 10 dagen.

Het werkt via internet maar dan moet je tv provider wel het HBBTV signaal in het TV signaal laten zitten.

De UZG app's werken wel buiten je TV provider om.