Ik heb een tv en daarachter twee tafellampen die zich in mijn slaapkamer bevinden.'s Avonds zet ik vaak timer van de tv zodat die na xx minuten in standby gaat. Mijn bedoeling is om op het moment dat de tv in standby gaat dat tafellampen ook uitgezet worden. En die lampen wil ik het liefst alleen 's avonds aan hebben. Dus als de tv overdag aangaat dan hoeven die lampen niet aan te gaan.
Simpelste oplossing lijkt mij een master/slave contactdoos en dan het liefst eentje met uiteraard een master contact en maar twee slave contacten. Aangezien ik achter de tv weinig plek heb wil ik een zo klein mogelijk contactdoos. Graag tips.
Het probleem is dat ik soms die lampen aan wil zetten zonder dat de tv aan gaat. Zijn er tips om dit voor elkaar te krijgen?
Kort samengevat:
- tv aan lampen ook (alleen 's avonds +/-20:00) aan
- lampen (soms) aan, tv die in standby blijft.
- een zo klein mogelijk master/slave contactdoos
Simpelste oplossing lijkt mij een master/slave contactdoos en dan het liefst eentje met uiteraard een master contact en maar twee slave contacten. Aangezien ik achter de tv weinig plek heb wil ik een zo klein mogelijk contactdoos. Graag tips.
Het probleem is dat ik soms die lampen aan wil zetten zonder dat de tv aan gaat. Zijn er tips om dit voor elkaar te krijgen?
Kort samengevat:
- tv aan lampen ook (alleen 's avonds +/-20:00) aan
- lampen (soms) aan, tv die in standby blijft.
- een zo klein mogelijk master/slave contactdoos