Dag iedereen,
eind november ga ik de onderdelen van men nieuw pc eindelijk eens bestellen. Het is ondertussen 5 jaar geleden dat ik er nog eens eentje in elkaar heb gestoken en die begint nu mooi aan het eind van zijn dagen te komen.
Tijd voor een nieuwe dus, maar ik kan steeds advies gebruiken uiteraard!
Enkele zaken voor ik eraan begin:
- het budget ligt rond de 1000 euro (iets meer mag)
- in het begint moet er ook een usb dongle die windows 8 ondersteund en gaming grade is. Ik game al jaren wireless, nooit problemen gehad. Maar de TP_link dongle die ik nu heb werkt nite op windows 8, of toch niet naar behoren.
- Windows 8 moet er ook bijgekocht worden. Een gewone OEM license volstaat normaal wel. Ik gebruik dezelfde pc toch 5 jaar normaal.
- ik ben een nvidia fanboy
Maar voorlopig dacht ik aan deze config:
lijkt mij perfect op budget aangezien er nog een 130 euro bij zal komen voor dongle + windows.
Enige input? Zijn er zaken die zeker niet gaan werken met elkaar?
Is de voeding ok?
Kan de videokaart mee? (High end hoeft die voor mij niet te zijn, ik game al 5 jaar op een 260GTX, en dat doet ie meer dan goed)
Bedankt voor enige reacties!
eind november ga ik de onderdelen van men nieuw pc eindelijk eens bestellen. Het is ondertussen 5 jaar geleden dat ik er nog eens eentje in elkaar heb gestoken en die begint nu mooi aan het eind van zijn dagen te komen.
Tijd voor een nieuwe dus, maar ik kan steeds advies gebruiken uiteraard!
Enkele zaken voor ik eraan begin:
- het budget ligt rond de 1000 euro (iets meer mag)
- in het begint moet er ook een usb dongle die windows 8 ondersteund en gaming grade is. Ik game al jaren wireless, nooit problemen gehad. Maar de TP_link dongle die ik nu heb werkt nite op windows 8, of toch niet naar behoren.
- Windows 8 moet er ook bijgekocht worden. Een gewone OEM license volstaat normaal wel. Ik gebruik dezelfde pc toch 5 jaar normaal.
- ik ben een nvidia fanboy
Maar voorlopig dacht ik aan deze config:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | MSI Z87-G43 | € 91,80 | € 91,80 |
| 1 | MSI N760 Twin Frozr Gaming 2GD5/OC | € 224,50 | € 224,50 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 53,- | € 53,- |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 72,70 | € 72,70 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 66,78 | € 66,78 |
| 1 | Seasonic S12G 550W | € 78,59 | € 78,59 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 144,99 | € 144,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 927,25 | |
lijkt mij perfect op budget aangezien er nog een 130 euro bij zal komen voor dongle + windows.
Enige input? Zijn er zaken die zeker niet gaan werken met elkaar?
Is de voeding ok?
Kan de videokaart mee? (High end hoeft die voor mij niet te zijn, ik game al 5 jaar op een 260GTX, en dat doet ie meer dan goed)
Bedankt voor enige reacties!