Toon posts:

Windows 8.1 niet geactiveerd na Pro-upgrade

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb zojuist Windows 8.1 op mijn Lenovo Y510p geüpgraded naar Pro met mijn productcode van Windows 8 Pro. De upgrade verliep vlekkeloos, maar nu krijg ik de melding dat Windows niet geactiveerd is.
Volgens het configuratiescherm wordt de productcode al gebruikt op een andere pc. Dat is echter niet het geval. Als ik vervolgens de code opnieuw in probeer te voeren krijg ik de melding dat de code niet werkt.
Ik heb zelf het idee dat het eraan ligt dat ik niet van Windows 8, maar van 8.1 heb geüpgraded. Betekent dit dat ik Windows helemaal opnieuw moet installeren?
Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.

Sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtyharry
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 16:48
Even microsoft bellen, via telefonisch activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:21
Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:41:
Hallo Tweakers,

Ik heb zojuist Windows 8.1 op mijn Lenovo Y510p geüpgraded naar Pro met mijn productcode van Windows 8 Pro. De upgrade verliep vlekkeloos, maar nu krijg ik de melding dat Windows niet geactiveerd is.
Volgens het configuratiescherm wordt de productcode al gebruikt op een andere pc. Dat is echter niet het geval. Als ik vervolgens de code opnieuw in probeer te voeren krijg ik de melding dat de code niet werkt.
Ik heb zelf het idee dat het eraan ligt dat ik niet van Windows 8, maar van 8.1 heb geüpgraded. Betekent dit dat ik Windows helemaal opnieuw moet installeren?
Ik hoop dat iemand de oplossing heeft.

Sander
Gebruik maken van de telefoonactivatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik zal het even proberen.

Gelukt!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 11:55 ]