• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Hallo, ik heb een ASUS Saberbooth 990fx r2.0 moederbord gekregen vandaag. Ziet er erg goed uit.

Met CPUID HWMonitor zegt het programma dat mijn NB ruim 128C is(!) dit lijkt mij toch niet mogeiljk, of wel? Is dit niet erg warm?

Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/dz7u2t4kb/temp1.jpg

Het verandert niet, zal wel een foutje zijn, maar ik vind het wel prettig om de echte temperatuur te kunnen zien, reinstall?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
foutje.

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:10

TommieW

Numa numa.

Als je de echte temperatuur wil zien, kan je dat het beste in de BIOS doen, of via de Asus software. Dit is hoogstwaarschijnlijk een uitleesfout.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-02 15:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Als je NB 128°C is dan lijkt mij het logisch dat je mobo er gewoon mee kapt voor veiligheidsredenen. Je kan ervan uitgaan dat dit een foutje is. Zoals TommieW zei kan je de echte temps checken in je BIOS.

Android developer & dürüm-liefhebber

• TeunisDokter
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23-01-2022
Dank, ik gebruik nu een ander programma, dat wel werkt :)

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:44

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Even wachten tot er een update is dan is dat probleem ook van de baan :d

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:17

Nemesizz

Untouchable

Als je dingen ziet zoals +128 -128 +255 (soms ook 254) of -255 (of 254) kun je er wel vanuit gaan dat het gewoon een spook/defecte sensor is. Toen ik de topic titel zag had ik meteen al door dat het om een foute uitlezing ging.

Af en toe heb je ook spooksensors die een ander getal geven, maar toch is het vaak iets aparts waarvan je al vrij snel zoiets hebt van "dat kan niet kloppen" ;)
Pagina: 1