Hallo,
Ik zoek naar een laptop een dit zijn mijn eisen:
- Het moet over een vrije mSata poort beschikken. Ik heb zelf een mSata ssd van 240GB en het zou zonde zijn als ik het niet kon gebruiken in mijn nieuwe laptop.
- Full HD scherm.
- Maximaal 16 inch. Groter is niet handig, want het moet elke dag mee naar school.
Wensen:
- Haswell cpu
- goede batterijduur
- goede GPU.
Waar ga ik de laptop voor gebruiken?
- Films kijken
- Muziek afspelen
- word processing
- Gamen(niet echt, maar lijkt mij wel fijn als ik gta v op medium setting zou kunnen spelen wanneer het uitkomt voor de pc.)
- Studie: Programmeren, licht 3d modelleren.
Budget? 1200-1300 euro.
Ik heb zelf de volgende laptops gevonden:
Dell
Alles lijkt goed, behalve dat het niet duidelijk is of het een mSata poort heeft dat ik kan gebruiken voor mijn mSata SSD. Dus weten jullie hier mee over?
Lenovo
Dit was mijn vorige laptop, en het beviel me totaal niet. Heb de laptop terug gebracht en mijn geld gekregen. De Lenovo is dus geen optie.
Hebben jullie andere suggesties?
Ik zoek naar een laptop een dit zijn mijn eisen:
- Het moet over een vrije mSata poort beschikken. Ik heb zelf een mSata ssd van 240GB en het zou zonde zijn als ik het niet kon gebruiken in mijn nieuwe laptop.
- Full HD scherm.
- Maximaal 16 inch. Groter is niet handig, want het moet elke dag mee naar school.
Wensen:
- Haswell cpu
- goede batterijduur
- goede GPU.
Waar ga ik de laptop voor gebruiken?
- Films kijken
- Muziek afspelen
- word processing
- Gamen(niet echt, maar lijkt mij wel fijn als ik gta v op medium setting zou kunnen spelen wanneer het uitkomt voor de pc.)
- Studie: Programmeren, licht 3d modelleren.
Budget? 1200-1300 euro.
Ik heb zelf de volgende laptops gevonden:
Dell
Alles lijkt goed, behalve dat het niet duidelijk is of het een mSata poort heeft dat ik kan gebruiken voor mijn mSata SSD. Dus weten jullie hier mee over?
Lenovo
Dit was mijn vorige laptop, en het beviel me totaal niet. Heb de laptop terug gebracht en mijn geld gekregen. De Lenovo is dus geen optie.
Hebben jullie andere suggesties?