[Win 7 64bits] Bestanden in netwerk geopend, geen standby

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik heb een Mediacentre pc en een Windows Home Server 2011. De Mediacentre PC functioneert uitstekend, maar gaat maar zelden uit zichzelf op standby. Als ik kijk wat hem tegenhoud (via MCE standby tool), dan zie ik dat er allerlei TV recordings op het netwerk openstaan. Een stuk of 3, soms minder. Het zijn geen recente recordings en ze zijn ook niet geopend de laatste tijd. Toch weerhoudt het het mediacentrum om op standby te schieten.

De bestanden die openstaan zijn geen lokale bestanden, maar kennen een pad als //server5/tv-opnamen/.....

Het opnieuw opstarten van de server en mediacentre helpen niet. Vreemd genoeg is het zelfs zo dat als ik de recording verwijder van de server, hij nog steeds open blijft staan.

Een voorbeeld:
[DRIVER] \FileSystem\rdbss
Er is een bestand via het netwerk geopend. Bestandsnaam: [\SERVER5\Tv-opnamen\Eilanders (KRO)_Nederland 1 HD_2013_03_12_19_35_00.wtv] Proces-id: [8940]
Er is een bestand via het netwerk geopend. Bestandsnaam: [\SERVER5\Tv-opnamen\Eilanders (KRO)_Nederland 1 HD_2013_03_12_19_35_00.wtv] Proces-id: [8940]
[PROCESS] \Device\HarddiskVolume3\Windows\ehome\ehrec.exe
[DRIVER] Oude kernel-aanroeper
[DRIVER] Oude kernel-aanroeper
Er is een bestand via het netwerk geopend. Bestandsnaam: [\SERVER5\Tv-opnamen\Waar is De Mol-_SBS6 HD_2013_09_18_21_30_00.wtv] Proces-id: [9232]
Er is een bestand via het netwerk geopend. Bestandsnaam: [\SERVER5\Tv-opnamen\Waar is De Mol-_SBS6 HD_2013_09_18_21_30_00.wtv] Proces-id: [9232]

Iemand een idee? Is toch zonde van de energie, vooral omdat ik er laatst een videokaart voor gaming in heb geprikt en die vraagt idle al heel wat meer.

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117; Kaifa MA304-SMR5.5