Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[spotnet]sommige bestanden niet te downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Jaco S
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-11 11:18
Hoe komt het dat ik bepaalde bestanden niet krijg gedownload via spotnet. Bijvoorbeeld films, ook via *knip*krijg ik ze niet binnen. Het gaat dan om de zelfde film. Ook posts van 30 dagen oud.

[ Voor 4% gewijzigd door Rupie op 25-10-2013 21:37 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Omdat de rechthebbenden de bestanden laten verwijderen vd servers. Oplossing is dan een bioscoopkaartje of de Blu-ray kopen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
De gegeven info is wel erg summier, krijg je foutmeldingen? Heb je betaalde nieuwsserver? Zit je niet aan de max aantal lijnen (of erover bij instellingen)?

[ Voor 5% gewijzigd door ByteMe_ op 25-10-2013 15:54 ]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Vaak zijn de ontbrekende bestanden bij andere (pay)servers wel te krijgen.

Ik heb wel eens bestanden gevonden op Ziggo-servers die niet te downloaden waren via mijn payserver abbo.

Soms heeft de uploadert het niet goed gedaan.

• Jaco S
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-11 11:18
Ik heb een betaalde newsserver(*knip*). De lijnen zijn ook goed. Hij doet het maar bij bepaalde films, dus niet bij allemaal. Ik krijg ook geen fout melding. Bij *knip* die die gewoon 1kb/s en bij *knip* haalt hij niks binnen

[ Voor 11% gewijzigd door Rupie op 25-10-2013 21:38 ]

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
In dat geval kan het antwoord van Bartjuh misschien oplossing bieden (DMCA issue). Maar het antwoord van F_J_K zal zeker werken ;)

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik vind het niet zo'n punt dat er over de software an sich of over problemen gesproken wordt, maar ik wil in ieder geval geen verwijzingen naar bepaalde websites zien :)

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1