Hey heb net fop32 maar heb een vraagje. Onderaan de koeler is een rose vierkante stickertje vastgeplakt. Moet ik die eraf halen als ik de koeler wil plaatsen?
Gewoon op het moederbord aansluiten, heb ik ook.
Dat plakkertje heb ik er afgehaald, maar dan moet je er wel koelpasta op doen!! ik heb er Arctic silver 2 onder gesmeerd
Dus als je geen koelpasta hebt gewoon dat plakdingetje laten zitten maar ik zou toch maar liever koelpasta gaan halen...
Dat plakkertje heb ik er afgehaald, maar dan moet je er wel koelpasta op doen!! ik heb er Arctic silver 2 onder gesmeerd
Dus als je geen koelpasta hebt gewoon dat plakdingetje laten zitten maar ik zou toch maar liever koelpasta gaan halen...
Verwijderd
jah die moet je eraf halen en er de bijgeleverder warmtegeleidende pasta erop smeren ( erg dun !!!!! )
Wel handig als je je fan op je mobo aansluit kun je leuk kijken hoe hard je fan draait, en eventueel een alarmpje aanhangen ( dit alles via de rpm-monitoring )
fan is trouwens lang niet zwaar genoeg om een mobo naar de zeik te krijgen, daar heb je heftiger spul voor nodig.
Wel handig als je je fan op je mobo aansluit kun je leuk kijken hoe hard je fan draait, en eventueel een alarmpje aanhangen ( dit alles via de rpm-monitoring )
fan is trouwens lang niet zwaar genoeg om een mobo naar de zeik te krijgen, daar heb je heftiger spul voor nodig.
Dat rose vierkante is de standaard "koelpasta" maar ik (en vele andere tweakers) adviseren om dat eraf te halen, want het koelt minder goed dan gewone pasta.
Over de fan. Ik denk dat de fop32 wel op het moederbord kan worden aangesloten . Bij de fop38 wordt dat niet echt aanbevolen (7000 toeren fan)
/update /me Gamer moet echt sneller leren typen
/update 2 typo verwijderd
Over de fan. Ik denk dat de fop32 wel op het moederbord kan worden aangesloten . Bij de fop38 wordt dat niet echt aanbevolen (7000 toeren fan)
/update /me Gamer moet echt sneller leren typen
/update 2 typo verwijderd
Koelpasta heb ik hier wel. Maar heb 1 probleempje ik kan de koeler niet op de socket krijgen. De beugels aan de zijkant zijn te kort, kan 'm niet vastmaken.
Hoe bedoel je " op het moederbord aansluiten" ? Hij moet natuurlijk vast aande socket. Als je de stekker bedoelt, ja waarom niet op het moederbord? wordt nogal heet anders denk ik
Dat roze spul is warmtegeleidend, hoort er bij, artic silver is beter maar die pad is beter dan niks.
Dat roze spul is warmtegeleidend, hoort er bij, artic silver is beter maar die pad is beter dan niks.
Weet iemand hoe ik de koeler erop krijg?? De beugels zijn echt kort ben bang als ik nog verder druk dat ik dan mijn processor mol
Moet je ff kijken op www.globalwin.com.tw daar staan bovenaan de site instructies " hoe installeer ik een cooler zonder mijn moederbord en / of cpu te mollen " 
Volg die ff .. en misschien is het verstandig om ff uit te zoeken hoe de clip werkt voor je het probeerd op je cpu, scheelt een hoop gepiel.
Maar je moet wel flink wat druk zetten .. alleen KIJK WEL UIT !! je moet niet forceren want anders heb je kans dat je je core molt en daarmee je CPU
Volg die ff .. en misschien is het verstandig om ff uit te zoeken hoe de clip werkt voor je het probeerd op je cpu, scheelt een hoop gepiel.
Maar je moet wel flink wat druk zetten .. alleen KIJK WEL UIT !! je moet niet forceren want anders heb je kans dat je je core molt en daarmee je CPU
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Leuke clips zijn die globalwins, als je die animatie op de site niet volgt heb je je core aan diggels liggen
Ik heb er ook 1, die clip lijkt veelste kort ofzo. Maar je moet dat ding met ontzettende kracht erop duwen... je mag best wel heel hard er op drukken zonder dat het stuk gaat hoor, 't moet alleen wel recht zitten!
Maar je kan die clip ook een beetje voorbuigen... (als je 't lukt
) 't is echt ff lastig, maar met 2 man moet toch zeker lukken!
(mij lukte het niet echt in m'n eentje
)
Maar je kan die clip ook een beetje voorbuigen... (als je 't lukt
(mij lukte het niet echt in m'n eentje
Pagina: 1