Gamelatency omhoog bij laptop op draadloos

Pagina: 1
Acties:

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Beste allen,

Ik heb een desktop pc waar ik mee game. Laatste tijd zijn dit voornamelijk de games SWTOR en World of Tanks. Dit gaat allemaal prima tot het volgende gebeurd. Als mijn vriendin haar macbook pro aanzet en deze dus automatisch op het draadloos netwerk aansluit gaat mijn latency zo enorm omhoog dat er niet meer te spelen valt. Ik verlies geen downloadsnelheid, mijn downloads kunnen bv zonder problemen doorgaan. Als ze de laptop uitzet of ik schakel het draadloos internet uit dan is de latency meteen weer in orde.

Enig idee waar ik dit in kan zoeken? Ik maak gebruik van een Buffalo WZR-HP-G450H airstation.

Alvast bedankt.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het meest logische is dat de desktop pc bedraad is, maar dit vermeld je niet. Belangrijke informatie.

• Mango84
De desktop pc is inderdaad bedraad.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En in cijfers, wat wordt je latency dan? Mijn oude sweex had nog wel eens moeite met verkeer via draad en wifi gelijktijdig, maar dan praat ik goeie 8 jaar geleden.

Wat doet je latency als zij bedraad op het netwerk gaat?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mango84
Ik heb nog niet geprobeerd de mac op bedraad internet aan te sluiten, maar ik zal dit eens proberen.