Aantal V&A feedbacks niet goed weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik zie net in het advertentie overzicht dat er bij mijn username wel 5 groene sterren komen te staan maar een aantal van 0 reviews. Aangezien ik er 138 heb, lijkt me dat niet te kloppen?

Als ik kijk in mijn profiel, wordt het aantal overigens wel goed aangegeven ook bij het overzicht van een advertenties, alleen dus niet in het overzicht van V&A advertenties.

[ Voor 32% gewijzigd door Gizzy op 25-10-2013 11:49 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:38
Welk overzicht bedoel je precies, ik zie in het algemene V&A overzicht bijvoorbeeld wel 5 sterren en 138 beoordelingen staan, ook in het overzicht van alleen jouw advertenties en ook op je profiel? Misschien een klein bugje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Ik bedoel het overzicht waar je in terechtkomt als je start op V&A site en dan beneden op "alle advertenties" klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:38
Daar zie ik wel het juiste aantal feedbacks staan in jouw geval als ik bijvoorbeeld de advertentie van de Titan die je te koop hebt staan als voorbeeld neem.
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/55eceef1c4ff0f7e91ba03ae76c729b1.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Dagion op 25-10-2013 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dit is mij ook eens opgevallen. Ik heb het vermoeden dat de foute weergave alleen voor de adverteerder zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
Saturnus schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:04:
Dit is mij ook eens opgevallen. Ik heb het vermoeden dat de foute weergave alleen voor de adverteerder zelf is.
Ik denk dat dat inderdaad dan ook het geval is.

@Dagion Bedankt voor de screenshot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Saturnus schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:04:
Klopt, ik zie ook standaard 0 bij mezelf.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:43

rob_erwt

What does this button do?

Aangezien er wederom een melding over komt ([Bug] Profiel - V&A-feedback onjuist aantal beoordelingen) nu eindelijk maar eens een ticket aangemaakt. :)

Update: en gelijk gefixed en released. Zou nu dus weer overal goed moeten zijn. :)

[ Voor 19% gewijzigd door rob_erwt op 01-04-2014 15:16 ]

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1