Op Ibood staat een versterker Pioneer VSX-528-K icm Canton movie 70 luidsprekers. Mijn vraag is dit een leuke aanbieding of niet? Op dit moment heb ik een Panasonic ptx7 2.1 home cinema set en muziek klinkt op deze set voor ons prima. Wat ik beter wil is echt surround (dus 5.1).
Wanneer je deze artikelen los van elkaar zou kopen ben je ruim € 100 duurder uit. De Pioneer receiver is het beste onderdeel van deze set. De Canton speakers zijn in mijn ogen niet zo bijzonder. Het blijven melkpakjes (heb je nu ook) dus qua geluidskwaliteit zou ik er geen verbetering van verwachten. Alleen heb je dan 5.1 in plaats van 2.1 dus surround. Volgens mij voldoet het dan aan je wensen want je bent qua geluid nu wel tevreden.
Bedankt voor je reactie. Ik ga toch maar door sparen voor een betere set.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, ik heb nu echt jaren oude crap 2.0 speakers met een jaren oude crap versterker. Voor mij klinkt dit wel als een aantrekkelijke aanbieding, de receiver lijkt mij een prima ding en de prijs is ook ongeveer wat ik aan een home cinema set wil uitgeven... Iemand hands-on ervaring met die speakers?
Geen hands on ervaring maar aangezien het satellietspeakers zijn, kun je er van uit gaan dat het prima is voor tv, films of series. Muziek zal voor geen meter gaan klinken.
Jouw berekening klopt niet. De Pioneer is het goedkoopst te vinden voor 310, de speakers voor 205 en de bluetooth adapter die erbij zit voor 68. Dat maakt totaal 583 euro ex verzenden. Dus het scheelt 180 euro ongeveer. Daarnaast ben ik het zeker met je eens dat de speakers niet heel bijzonder zullen zijn maar ik verwacht zeker wel beter dan de speakers van een alles in 1 setje.S1NN3D schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:19:
Wanneer je deze artikelen los van elkaar zou kopen ben je ruim € 100 duurder uit. De Pioneer receiver is het beste onderdeel van deze set. De Canton speakers zijn in mijn ogen niet zo bijzonder. Het blijven melkpakjes (heb je nu ook) dus qua geluidskwaliteit zou ik er geen verbetering van verwachten. Alleen heb je dan 5.1 in plaats van 2.1 dus surround. Volgens mij voldoet het dan aan je wensen want je bent qua geluid nu wel tevreden.
Ik vind het een scherpe aanbieding
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ik had de adapter over het hoofd gezien. Het is inderdaad een aardige aanbod maar ik zou hem niet willen.
Nee ik ook niet, iedereen heeft andere wensen he.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Pagina: 1