Situatie is de volgende:
Heel de dag bezig geweest om mijn portfolio in Indesign te maken.
Wanneer die eindelijk af is, wil ik opslaan maar die optie is grijs geworden (kan er niet op klikken).
Een pakketje maken gaat ook niet, want ik moet hiervoor eerst kunnen opslaan..
Wanneer ik op mijn bureaublad kijk, zie ik naast het icoontje van mijn .indd file een ander icoontje dat eindigt met _ab.idlk. Er staat tevens een slotje op dat icoon.
Waarschijnlijk zal ik ergens een verkeerde combo ingeduwd hebben, maar weet niet welke en hoe je dat terugzet.
Opmerkelijk is ook dat mijn 'command +Z' toets eveneens niet meer werkt (ook grijs geworden). In't begin wel, maar het laatste uurtje niet meer.
Weet iemand hoe ik dit vervelend probleem kan oplossen?
Op google vind ik hier alvast niks over terug..
setup:
iMac met Indesign CC
Alvast bedankt!
Heel de dag bezig geweest om mijn portfolio in Indesign te maken.
Wanneer die eindelijk af is, wil ik opslaan maar die optie is grijs geworden (kan er niet op klikken).
Een pakketje maken gaat ook niet, want ik moet hiervoor eerst kunnen opslaan..
Wanneer ik op mijn bureaublad kijk, zie ik naast het icoontje van mijn .indd file een ander icoontje dat eindigt met _ab.idlk. Er staat tevens een slotje op dat icoon.
Waarschijnlijk zal ik ergens een verkeerde combo ingeduwd hebben, maar weet niet welke en hoe je dat terugzet.
Opmerkelijk is ook dat mijn 'command +Z' toets eveneens niet meer werkt (ook grijs geworden). In't begin wel, maar het laatste uurtje niet meer.
Weet iemand hoe ik dit vervelend probleem kan oplossen?
Op google vind ik hier alvast niks over terug..
setup:
iMac met Indesign CC
Alvast bedankt!