Beste mensen, afgelopen week ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe monitor. Mijn eisen? Als liefhebber van foto/videobewerking vind ik het met name de kleurweergave belangrijk. Dure modellen van merken als Eizo en LaCie zijn voor mij momenteel geen optie, vandaar dat mijn oog is gevallen op de Dell Ultrasharp 2412M. Een zeer populaire monitor, waar genoeg (positieve) recensies over te vinden zijn. Prima dus! Echter, mijn vriendin herinnerde zich vandaag dat ze nog een Samsung Syncmaster 244T op zolder heeft staan. Een vrij gedateerde monitor, waar niet al te veel recensies over te vinden zijn... en toch, qua specs lijken beide monitoren elkaar niet al te veel te ontlopen.
Wellicht een heel domme vraag, maar kan iemand mij van advies voorzien of het verstandig is om gebruik te gaan maken van de Samsung 244T of toch tot de aankoop van de Dell 2412M over te gaan?
Ik hoor graag van jullie!
Wellicht een heel domme vraag, maar kan iemand mij van advies voorzien of het verstandig is om gebruik te gaan maken van de Samsung 244T of toch tot de aankoop van de Dell 2412M over te gaan?
Ik hoor graag van jullie!