Ik heb laatst de Logitech G13 aangeschaft. De reden daarvoor zodat ik ipv WASD de analoge stick kan gebruiken om in meer dan 8 richtingen te lopen. Helaas is me het niet gelukt de analoge stick te combineren met muis en toetsenbord (of de toetsen op de G13). Momenteel speel ik Sleeping Dogs. Zodra ik de analoge stick gebruik kan ik alle kanten oplopen, maar muis en toetsenbord worden op dat moment uitgeschakeld. Zodra ik stop met lopen kan ik weer klikken, mikken met de muis en de toetsen gebruiken. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, want ik moet tijdens het lopen gewoon kunnen schieten en shift drukken om te sprinten...
Nou heb ik behoorlijk wat gegoogled en kwam ik op wat programma's die je toestenbord kunnen omzetten naar de knoppen van een xbox 360 controller, dus dan denkt de game dat je een controller gebruikt. Helaas kan ik dan niet de analoge stick, die al wordt herkend als joystick, mappen naar de linker stick van die virtuele xbox 360 controller.
Ik kan wel met de software van de G13 de joystick mappen naar WASD, maar dan is het hele analoge stick idee weg.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Nou heb ik behoorlijk wat gegoogled en kwam ik op wat programma's die je toestenbord kunnen omzetten naar de knoppen van een xbox 360 controller, dus dan denkt de game dat je een controller gebruikt. Helaas kan ik dan niet de analoge stick, die al wordt herkend als joystick, mappen naar de linker stick van die virtuele xbox 360 controller.
Ik kan wel met de software van de G13 de joystick mappen naar WASD, maar dan is het hele analoge stick idee weg.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?