Moderne pc:
intel 3570K
mobo Z77x-d3h
2x4GB
gtx670
win7 64
ssd samsung 830
ocz 700watt psu komt van een oudere pc.
Laatst was de pc al niet zo stabiel, een keer een bluescreen gehad.
Toen starte de pc laatst vanuit niks zomaar zelf op, na afsluiten hoewel dit uitgevinkt was in de opties.
Soms bij indrukken pc knop doet ie niks, dan weer wel...
Ook knipperde mijn pc led laatst meerdere keren. pc ging: aan/uit/aan/uit in enkele seconden na de powerbutton ingedrukt te hebben.
Pc doet nu niks meer, geen beeld, opstart geluid of een lampje dat brand op het mobo.
Ik heb getest met telkens 1 geheugen module en gewisseld, niks.
Voeding los gekoppeld en de groene led met een zwarte verbonden van de hoofd kabel voor het mobo, de psu start gewoon op ook aangekoppelde fans draaien dan gewoon+ dvd speler werkt ook gewoon.
Ik dacht dus dat het de psu was maar dan zou hij toch minimaal proberen op te starten? Want hij werkt wel als hij los is.
Heb alle verbindingen gecheckt.
Reset knop pc doet ook niks, heb deze stekker ook eens op de powerbutton ingang van het mobo gezet om te checken dat er geen draad breuk is.
Doet ook niks. Hoewel de restknop zelf ook geen opstart gaf.
Ik vermoed nu het mobo maar blijf ook aan de psu denken.
Toch doet de psu het wel los als ik hem dus verbind al zou het voltage kunnen instorten.
Je zou zeggen dat als het die is dat op zijn minst er een led moet gaan branden, desnoods kort
op mijn kast als ik de powerbutton indruk.
Iemand nog tips om 100% uit te sluiten wat het is?
intel 3570K
mobo Z77x-d3h
2x4GB
gtx670
win7 64
ssd samsung 830
ocz 700watt psu komt van een oudere pc.
Laatst was de pc al niet zo stabiel, een keer een bluescreen gehad.
Toen starte de pc laatst vanuit niks zomaar zelf op, na afsluiten hoewel dit uitgevinkt was in de opties.
Soms bij indrukken pc knop doet ie niks, dan weer wel...
Ook knipperde mijn pc led laatst meerdere keren. pc ging: aan/uit/aan/uit in enkele seconden na de powerbutton ingedrukt te hebben.
Pc doet nu niks meer, geen beeld, opstart geluid of een lampje dat brand op het mobo.
Ik heb getest met telkens 1 geheugen module en gewisseld, niks.
Voeding los gekoppeld en de groene led met een zwarte verbonden van de hoofd kabel voor het mobo, de psu start gewoon op ook aangekoppelde fans draaien dan gewoon+ dvd speler werkt ook gewoon.
Ik dacht dus dat het de psu was maar dan zou hij toch minimaal proberen op te starten? Want hij werkt wel als hij los is.
Heb alle verbindingen gecheckt.
Reset knop pc doet ook niks, heb deze stekker ook eens op de powerbutton ingang van het mobo gezet om te checken dat er geen draad breuk is.
Doet ook niks. Hoewel de restknop zelf ook geen opstart gaf.
Ik vermoed nu het mobo maar blijf ook aan de psu denken.
Toch doet de psu het wel los als ik hem dus verbind al zou het voltage kunnen instorten.
Je zou zeggen dat als het die is dat op zijn minst er een led moet gaan branden, desnoods kort
op mijn kast als ik de powerbutton indruk.
Iemand nog tips om 100% uit te sluiten wat het is?