De titel zegt het al. Ik ben aan het denken om in mijn nieuwe game systeem een gtx 770 te nemen maar ik ben er nog niet helemaal uit welke ik zal nemen.
Welke zouden jullie nemen, en waarom?
Het kan ook zijn dat jullie een andere kaart zouden nemen, bijvoorbeeld een 7970 of een r2 280x, dit mogen jullie ook benoemen! Wederom met reden zodat het kiezen voor mij gemakkelijker wordt.
De dingen die het kiezen voor mij moeilijk maken zijn de volgende punten: de lightning en ichill zijn duurder maar hebben ook betere benchmarks. De twinfozr is echter populairder op tweakers pricewatch eveneens de gigabyte. De lightning heeft een gold awars op hardware info. De ichill en gigabyte hebben een zilver award. De lightning heeft een betere award omdat deze beter overklokbaar is.
Welke zouden jullie nemen, en waarom?
Het kan ook zijn dat jullie een andere kaart zouden nemen, bijvoorbeeld een 7970 of een r2 280x, dit mogen jullie ook benoemen! Wederom met reden zodat het kiezen voor mij gemakkelijker wordt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GV-N770OC-2GD | € 347,50 | € 347,50 |
| 1 | Inno3D iChill GeForce GTX 770 2GB HerculeZ X3 Ultra | € 384,99 | € 384,99 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Lightning | € 386,- | € 386,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Twin Frozr Gaming 2GB OC | € 335,- | € 335,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.453,49 | |
De dingen die het kiezen voor mij moeilijk maken zijn de volgende punten: de lightning en ichill zijn duurder maar hebben ook betere benchmarks. De twinfozr is echter populairder op tweakers pricewatch eveneens de gigabyte. De lightning heeft een gold awars op hardware info. De ichill en gigabyte hebben een zilver award. De lightning heeft een betere award omdat deze beter overklokbaar is.
[ Voor 12% gewijzigd door Dommejong op 24-10-2013 16:13 ]