Plastic stickertje wel/niet op thermal paste 4770/4771

Pagina: 1
Acties:

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 06-01 21:32
Ik heb de i7 4771 geïnstalleerd, hij doet het etc, maar mijn vraag is nu aan de bezitters van de 4770/4771:

Zit/zat er op de thermal-paste gedeelte van de stockfan een plastiekje dat je er eerst af moest halen? Ik heb er eerlijk gezegd niet opgelet!

Ik ben nu bang dat er nu mogelijk een plastic stickertje nog op zit en hij nu niet goed kan koelen.

• brambo39
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-02 12:17
Kijk naar de temps. Zijn deze te hoog, dan zit hij er waarschijnlijk nog op. Zijn de temps hoe ze moeten zijn (kijk hiervoor op het internet) dan zal dit niet het geval zijn.

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-01 11:10
Van alle Intel stock koelers die ik heb geïnstalleerd heeft geen enkele ooit een plastic bescherming op de pasta gehad. Gewoon drie streepjes pasta.

Maar zoals brambo voorsteld; controleer de temperaturen even :)

• Ekstergroen
Kirishima schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:08:
Van alle Intel stock koelers die ik heb geïnstalleerd heeft geen enkele ooit een plastic bescherming op de pasta gehad. Gewoon drie streepjes pasta.

Maar zoals brambo voorsteld; controleer de temperaturen even :)
Zal ik doen.
En bedankt voor het toch willen antwoorden van mijn nogal domme vraag :X

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 16:05
Tegenwoordig zit er vaak een plastic beschermkapje over, in plaats van een plastic folie.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Bovendien staat het wel heel duidelijk aangegeven dat er folie op zich, mocht dat erop zitten. Er zijn koelers die 't nog hebben, maar stap 1 van de installatiehandleiding geeft al aan 'remove foil'. Niet te missen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ThePowershift
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-12-2025

ThePowershift

De Vakidioot

bij de nieuwe generatie Intel's zit op de koeler gewoon een plastic kapje gedrukt die de koelpasta moet beschermen. dus naar mijn weten, no worries, maar zoals eerder gezegd, kijk ff naar de temp. van je CPU om h.e.a. zeker vast te stellen.

goodluck!

Greetz, ThePowershift

• Ekstergroen
venmulder schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:47:
bij de nieuwe generatie Intel's zit op de koeler gewoon een plastic kapje gedrukt die de koelpasta moet beschermen. dus naar mijn weten, no worries, maar zoals eerder gezegd, kijk ff naar de temp. van je CPU om h.e.a. zeker vast te stellen.

goodluck!
Yup, alles is in orde. Gewoon 30-32 graden in idle.
Hero of Time schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:27:
Bovendien staat het wel heel duidelijk aangegeven dat er folie op zich, mocht dat erop zitten. Er zijn koelers die 't nog hebben, maar stap 1 van de installatiehandleiding geeft al aan 'remove foil'. Niet te missen.
Inderdaad, dan moet ik dat wel gezien hebben, logischerwijs.
Wat betreft de handleiding van intel CPU's: die is nogal summier vooral qua details :)

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 15:10

BLACKfm

O_o

Hero of Time schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:27:maar stap 1 van de installatiehandleiding geeft al aan 'remove foil'. Niet te missen.
Handleiding? Even opzoeken in de Winkler Prins...
Pagina: 1