Geloof 1 jaar. Daarna kan het zijn dat de inkt te stroperig is om de optimale afdrukkwaliteit te halen. Maar volgens mij moet je dit ook niet te letterlijk opvatten. Staat er geen datum op het doosje?
De kleurencartridge van mijn epson stylus color houdt het hier al bijna zes jaar uit. Hij doet het nog steeds, ook al is de houdbaarheidsdatum al jaren geleden verstreken. Hetzelfde geldt voor de zwarte inkt, volgens het doosje houdbaar tot 99-04. Ik heb er zojuist nog een perfect printje mee gemaakt.
Engineering
Nee, het zijn nep-inktcartridges van het merk Inkjet voor de epson 880
Originele inkt van Epson???Op woensdag 06 juni 2001 18:38 schreef Tupolev het volgende:
De kleurencartridge van mijn epson stylus color houdt het hier al bijna zes jaar uit. Hij doet het nog steeds, ook al is de houdbaarheidsdatum al jaren geleden verstreken. Hetzelfde geldt voor de zwarte inkt, volgens het doosje houdbaar tot 99-04. Ik heb er zojuist nog een perfect printje mee gemaakt.
Die dingen zijn al over de houdbaarheidsdatum als je ze koopt.Op woensdag 06 juni 2001 18:38 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Nee, het zijn nep-inktcartridges
Ik vind het maar niks die nep dingen.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
YepOp woensdag 06 juni 2001 18:42 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
[..]
Originele inkt van Epson???
Engineering
Verwijderd
Uit zeer betrouwbare bron (leverancier van dit merk): jaren !!!, ze zitten namelijk vacuum verpakt en kunnen niet klonteren. Trouwens je hebt garantie wanneer je dit merk koopt. Kijk voor de gein is op www.123inkt.nlOp woensdag 06 juni 2001 18:38 schreef CrusaderNoRemorse het volgende:
Nee, het zijn nep-inktcartridges van het merk Inkjet voor de epson 880
Pagina: 1