Toen ik zojuist op mijn mail keek (Mac OS X Mavericks, standaard mail client, IMAP) bleek dat AL mijn mails die ik heb ontvangen en verzonden vanaf mijn Gmail-adres waren verdwenen... Ik dacht eerst dat het om een fout ging, dus ik ging meteen online kijken in de webversie, maar ook daar geen mails meer. Ook heb ik, waar ik eerst nog enkele gig aan data gebruikte, bijna geen opslag gebruikt. Oftewel: al mijn mails zijn weg. Ook niks te vinden in de prullenbak, niks in andere folders of wat dan ook.
Op een andere PC precies hetzelfde verhaal.
Ik heb met behulp van een FAQ van Google gecheckt wie en wanneer er voor het laatst mijn account heeft gebruikt, maar wat daar staat ben alleen ik zelf. Hoewel ik niet kan zien wanneer ik bijv. mail ophaal op mijn PC of telefoon via een client.
Uiteraard ook meteen mijn wachtwoord veranderd, maar dat heeft niet veel zin meer nu.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand? Dit is echt heel erg...
Op een andere PC precies hetzelfde verhaal.
Ik heb met behulp van een FAQ van Google gecheckt wie en wanneer er voor het laatst mijn account heeft gebruikt, maar wat daar staat ben alleen ik zelf. Hoewel ik niet kan zien wanneer ik bijv. mail ophaal op mijn PC of telefoon via een client.
Uiteraard ook meteen mijn wachtwoord veranderd, maar dat heeft niet veel zin meer nu.
Wat is er in hemelsnaam aan de hand? Dit is echt heel erg...