• TheNewPlayer
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-12-2018
Afgelopen week ben ik begonnen met het in elkaar zetten van mijn nieuwe pc waar ik alles los had besteld. Alleen blijkt dat de voedingskabels voor de kaart in kwestie, MSI GTX770 tekort komt namelijk 1 x 8 & 1 x 6 pins i.p.v. 2 x 8. Gaat dit ook werken of zijn hier andere manieren voor?

Voeding> pricewatch: Seasonic M12II 620W
Videokaart> http://tweakers.net/product/330660/msi-geforce-gtx-770/

Daarnaast heb ik nog een subvraag: mijn moeder heeft nu nog een wat verouderde monitor met een resolutie van 1280 x 1024 en ik zou haar graag een FHD monitor geven die momenteel niet duur meer zijn. Alleen gaat de pc het wel aankunnen met Windows XP en een Nvidia 7025 kaartje? Kan niet veel vinden over deze kaart.

[ Voor 25% gewijzigd door TheNewPlayer op 23-10-2013 19:19 ]

Nvidia rules

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 09:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Zit er geen verloop stekkertje bij?
(6 pins naar 8 pins)

Heb gelezen dat die 2 extra pinnen alleen voor de aarde zijn.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• TheNewPlayer
kuusj98 schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 19:16:
Zit er geen verloop stekkertje bij?
(6 pins naar 8 pins)

Heb gelezen dat die 2 extra pinnen alleen voor de aarde zijn.
Ik kan het nu helaas niet bekijken, echter de dag na de build, hij is nu nog half af, vond ik een stekker die op de 6 pins voeding paste en leek in alle 8 de pinnen van de kaart te gaan. Naderhand zag ik dat hij niet alle 8 de pinnen voedde. Zal kijken of ik nog een foto ervan heb.

Edit: Afbeeldingslocatie: http://i361.photobucket.com/albums/oo58/the360box/IMG-20131013-WA0000.jpg
'Verloopstekkertje'
Afbeeldingslocatie: http://i361.photobucket.com/albums/oo58/the360box/DSC_0470.jpg
Normaal

[ Voor 17% gewijzigd door TheNewPlayer op 23-10-2013 19:29 ]

Nvidia rules

• QZelf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-12-2022
Even een vraag, als je de verloop stekker gebruikt boot de pc dan? en geeft de kaart normaal beeld?
Om zeker te weten dat deze geen problemen gaat opleveren zou je kunnen proberen software te draaien zoals de 3d mark, maar ook MSI kombuster is een mooi programma omdat de gpu hiermee zwaar belast worden en veel stroom verbruikt, hiermee kun je kijken of die verloopstekker goed werkt.

En nog even over je pc van je moeder, als deze een DVI output heeft dan zou je daar Full HD mee kunnen aansturen alleen geen games draaien maar dit lijkt me niet noodzakelijk. om het zeker te weten zou ik het even proberen bij een 1080p monitor. Als je geen ter beschikking hebt zou je eentje kunnen bestellen bij een webshop, testen en werkt het niet in de bedenk periode deze monitor terug sturen of ervoor kiezen de GPU te upgraden voor een nieuwe of voor een tweedehandse via de vraag en aanbod sectie van deze site.

Suc6 met de build(s).

Q

• TheNewPlayer
QZelf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:16:
Even een vraag, als je de verloop stekker gebruikt boot de pc dan? en geeft de kaart normaal beeld?
Om zeker te weten dat deze geen problemen gaat opleveren zou je kunnen proberen software te draaien zoals de 3d mark, maar ook MSI kombuster is een mooi programma omdat de gpu hiermee zwaar belast worden en veel stroom verbruikt, hiermee kun je kijken of die verloopstekker goed werkt.

En nog even over je pc van je moeder, als deze een DVI output heeft dan zou je daar Full HD mee kunnen aansturen alleen geen games draaien maar dit lijkt me niet noodzakelijk. om het zeker te weten zou ik het even proberen bij een 1080p monitor. Als je geen ter beschikking hebt zou je eentje kunnen bestellen bij een webshop, testen en werkt het niet in de bedenk periode deze monitor terug sturen of ervoor kiezen de GPU te upgraden voor een nieuwe of voor een tweedehandse via de vraag en aanbod sectie van deze site.

Suc6 met de build(s).

Q
Ik ga er over een paar dagen weer aan werken en hem lopend krijgen. Het enige probleem was dan dit met de kabels en een tekort aan fan voeding op het mobo.

Nvidia rules

• QZelf
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-12-2022
TheNewPlayer schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:17:
[...]

Ik ga er over een paar dagen weer aan werken en hem lopend krijgen. Het enige probleem was dan dit met de kabels en een tekort aan fan voeding op het mobo.
Ok, suc6 moschten er nog vrage zijn DM maar.
Pagina: 1