Voor mijn neefje Heb ik even rondgekeken voor een pc waar hij in ieder geval goed mee kan gamen en waarmee hij hem over paar jaar nog kan upgraden. Het bedrag moet niet boven de 550 komen (Plus verzendkosten) aangezien zijn ouders dit betalen en hij dat zelf niet bepaald uiteraard ;-).
Wat ik tot nu toe heb is:
Intel Core i3 4130 Boxed
Gigabyte GA-H81M-D2V
Sapphire R7 260X 2GB GDDR5 OC
WD Blue WD10EZEX, 1TB
Cooler Master K250C (Wilde eigenlijk Sharkoon VS3-V Blauw maar deze heeft nu te lange levertijd)
Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9
Lite-On IHAS124 Zwart
Corsair Builder CX430 Bronze
Crucial 2.5" M500 120GB
Hiermee kom ik op € 543,03 (557,72 + Verzendkosten).
Ik zou dit nog wel iets goedkoper willen hebben.Bij het moederbord kan ik vast dingen over het hoofd gezien hebben. De SSD is sowieso een must, bespaard heb ik al op het geheugen, maar ik vraag me trouwens af of de CX430 wel genoeg is voor dit systeem?
Aangezien de pc toch in de kast komt hoeft hij niet per se een spectaculaire behuizing te hebben, maar juist vanwege het feit dat hij in een kast komt wel goede ventilatie. Is de Cooler Master K250C hier wel goed genoeg voor? Op de kast is juist ook weer veel geld bespaart.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben.
Wat ik tot nu toe heb is:
Intel Core i3 4130 Boxed
Gigabyte GA-H81M-D2V
Sapphire R7 260X 2GB GDDR5 OC
WD Blue WD10EZEX, 1TB
Cooler Master K250C (Wilde eigenlijk Sharkoon VS3-V Blauw maar deze heeft nu te lange levertijd)
Corsair XMS3 CMX8GX3M2A1600C9
Lite-On IHAS124 Zwart
Corsair Builder CX430 Bronze
Crucial 2.5" M500 120GB
Hiermee kom ik op € 543,03 (557,72 + Verzendkosten).
Ik zou dit nog wel iets goedkoper willen hebben.Bij het moederbord kan ik vast dingen over het hoofd gezien hebben. De SSD is sowieso een must, bespaard heb ik al op het geheugen, maar ik vraag me trouwens af of de CX430 wel genoeg is voor dit systeem?
Aangezien de pc toch in de kast komt hoeft hij niet per se een spectaculaire behuizing te hebben, maar juist vanwege het feit dat hij in een kast komt wel goede ventilatie. Is de Cooler Master K250C hier wel goed genoeg voor? Op de kast is juist ook weer veel geld bespaart.
Ik hoop dat jullie nog tips hebben.