PC/console headset

Pagina: 1
Acties:

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-01 20:24
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een gaming-headset die bedoeld is voor pc/console gaming.
Nu kijk ik op pricewatch maar je kijkt per categorie, dus ik vroeg me als eerste af, is dat mogelijk om een 5.1 pc/console headset te hebben?

Over de consoles dan praten we over de next-gen consoles ps4/x-1 ...
En ja gewoon de volledige support van de pc. Ik heb een MSI z77 MPOWER mobo met 5.1 GELUIDSKAART, dus graag ook op de pc natuurlijk...

qua prijs ja rond de 80,- tot 150,- zou moeten kunnen neen ik aan??

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-01 20:26

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

Is nu nog lastig te zeggen, aangezien je voor zowel pc als next gen consoles praat.
Dit omdat voor beide consoles nog niet bekend is OF en WELKE headsets gaan werken op de nieuwe consoles.

Voor pc kan ik je iets verder helpen, zo is er de Gamecom 780 7.1 headset. Deze vind ik zeer fijn (best een breed hoofd) en is kwalitatief erg goed. kraakt niet als je je hoofd beweegt, is stevig, erg goed geluid, ook erg harde bass.

Microfoon stoort en kraakt nauwelijks en je hebt zowel een muziek als game modus.
deze headset werkt via USB en kost dacht ik iets van 50 euro. of nog minder via amazon of ebay.

verder schijnen de meeste headsets van Logitech erg goed te werken als ik zo eens in de pricewatch kijk.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-01 20:24
bedankt voor de informatie.
Ik hoorde wel namelijk van turtlebeach dat ze een driver en/of een extra adapter leveren voor de consoles om het daarop werkend te krijgen? Zelf ken ik het merk niet, ging toen ik dit topic opende kijken naar de merk Tritton720+ ook 7.1 maar weet dus niet of het een muziek modus heeft. Betekend dat er vele gamingheadsets ook echt alleen bedoeld voor gaming zijn, en zo dus niet ideaal voor muziek of af en toe muziek? Komt er dan echt slecht geluid uit...