Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/557892_540260216040192_1092837835_n.jpg
Een gezamenlijke mars voor al diegenen die hun stem willen geven aan de keuze voor persoonlijke vrijheid, voor broederschap en aarde-hoederschap. Een collectief signaal ingezet tegen de invloed van die sectoren in onze regeringen die denken te moeten kiezen voor het tegenovergestelde van deze eisen, die denken in termen van onderdrukking, uitbuiting en slavernij.

Komt allen en kom op voor jezelf en voor alles wat je lief is! Geef het goede nieuws door aan je vrienden. Anonymus zegt dat het hoog tijd is om de door onszelf aangestelde machtshebbers tot de orde te roepen, want wij, al zijn we dan anoniem, wij zijn de hoeders van onze eigen aarde en de beschermers van onze hoogste waarden!
Waar: Amsterdam, de dam
Wanneer: 5 november
Hoelaat: Vergunning loopt van 14.00 tot 18.00u
Info: http://frontierworld.nl/m...march-op-5-november.html/
Collectief: http://millionmaskmarch.w...-list-worldwide-last-one/

the event is to show the 1% we are here to stay but not to stand by as other humans get wrongfully killed. we are born into this world as humans, our first rule when are born, is to save humanity from the evil.
When governments around, where made to help and save the people, we lived by that as we grew up, but to wake up and get tried of the lies, we must stand as ONE, for we are many.

"weapons of war do not belong on our streets"- Obama
**LIE**
in a lot of states, people have seen and recorded video, of tanks, UN cars, Medical cars, Missile battery's, coming on trains.

no government is going to tell anyone how to live, what too eat, how to dress, act normal, go too school to only find out, school is not teaching kids, to grow up and be what ever you want too be, but instead tell you how to live you're life.

the media and the government stages acts, to scare people into thinking that we are at war with other people, but in fact, want people to be controlled, to have you believe in what the media say's. when in fact, the government tells them when to speak and when not too speak, and cut some one off when they are speaking out.

this march is not going to happen in one state, or city, but the world, in every city, and state their is, you're job is to go out and tell everyone about what the government is not telling them.

it's time to take back what is right, and what is OURS and that's OUR FREEDOM, OUR HUMAN RIGHTS. it's time for a real change.

to the 1% you should have expected US.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31

Standeman

Prutser 1e klasse

En wat wil je met dit topic? Ik krijg behoorlijk de neiging om hem te sluiten namelijk!

[ Voor 51% gewijzigd door Standeman op 23-10-2013 13:56 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
[quote]Een topic past in ASP als het hoofzakelijk om actualiteiten, professioneel / wedstrijd sporten en politiek gaat:
• actualiteiten: actuele gebeurtenissen en onderwerpen uit het nieuws (kranten, TV, radio, twitter, ...)
• politiek: politiek ;)
aandacht vragen, discussie en intressen vna tweakers over onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
"weapons of war do not belong on our streets"- Obama
**LIE**
in a lot of states, people have seen and recorded video, of tanks, UN cars, Medical cars, Missile battery's, coming on trains.
Zo die Obama durft, zomaar ambulances door de straten laten rijden! En UN cars? Dus het is toch een complot van de UN om de VS over te nemen? Nevermind dat ze het niet eens kunnen worden over de kleur van het WC-papier, laat staan hoe om de rol moet hangen.

Oftewel, is dat meer dan wat standaard aluhoedjes/occupy geneuzel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik kies voor persoonlijke Vrijheid ! En daarom betaal ik aan mega media conglomeraat Warner Brothers voor een masker van een radicaal religieuze terrorist.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
the event is to show the 1% we are here to stay
De ene 1% houdt een demonstratie om aan een andere 1% te bewijzen dat ze nog bestaan? :P
edit:
NB. Ik maak er wel een grapje over (vooral vanwege hun enorm arrogante toon), maar iedereen heeft het recht te demonstreren om hun onvrede te kunnen uiten en ik wens ze dan ook veel plezier/succes met de demonstratie.

[ Voor 44% gewijzigd door anandus op 24-10-2013 12:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
IJzerlijm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:28:
Ik kies voor persoonlijke Vrijheid ! En daarom betaal ik aan mega media conglomeraat Warner Brothers voor een masker van een radicaal religieuze terrorist.
Stick it to the man: koop ipv een namaak :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-10 19:25

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Iedere keer als ik zo'n topic zie denk ik "Goh, wat 'n lovenswaardig initiatief". En dan komen de eerste reacties en dan denk ik "Tsja, leuk zulke dingen, maar waar is het eigenlijk goed voor?".

Bewustwording is iets dat je dagelijks moet uitdragen. Bewustwording is goed als er sprake is van een keuze (daarom vind ik die roze lintjes ook werkelijk onzin, je kunt niet kiezen voor wel of geen borstkanker). Maar zolang we ons brood, spelen en een gevoel van keuze hebben, zijn mensen al dik tevreden. Kiezen tussen 'n Prius of 'n Polo, kiezen tussen T-Mobile of Ben, kiezen tussen vakantie op Mallorca of Zweden. Dan is privacy, armoede, rijkdom, eerlijkheid ed allemaal niet meer van belang. (Imo is dat ook de fout van communisme: mensen wordt de keuze ontnomen.) Maar ach, that's life.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

IJzerlijm schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 14:28:
Deze kinderen moeten ook werken...

Afbeeldingslocatie: http://static.fjcdn.com/pictures/Irony.+The+image+above+shows+the+anti-capitalism+Guy+Fawkes+mask_fb4fe5_4688559.jpg
Ardana schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:58:
Iedere keer als ik zo'n topic zie denk ik "Goh, wat 'n lovenswaardig initiatief". En dan komen de eerste reacties en dan denk ik "Tsja, leuk zulke dingen, maar waar is het eigenlijk goed voor?".
Ik vind dat ze best een aantal hele sterke punten hebben; het is alleen jammer dat het grotendeels gebracht wordt op het niveau van kleuters. Het is gewoon niet serieus te nemen zo, zelfs niet met de beste wil. Moet je maar eens vragen "wat willen jullie nou feitelijk?" Nog nooit een goed antwoord op gehoord...

[ Voor 41% gewijzigd door Zoijar op 24-10-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Zoijar schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:12:
[...]

Deze kinderen moeten ook werken...

[afbeelding]
Zijn dat kinderen? Die achterste zeker niet, die voorste, ik zou hem 17 schatten, maarja als je daar kinderarbeid onder schaart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10 19:32

FunkyTrip

Funky vidi vici!

no government is going to tell anyone how to live, what too eat, how to dress, act normal, go too school to only find out, school is not teaching kids, to grow up and be what ever you want too be, but instead tell you how to live you're life.

the media and the government stages acts, to scare people into thinking that we are at war with other people, but in fact, want people to be controlled, to have you believe in what the media say's. when in fact, the government tells them when to speak and when not too speak, and cut some one off when they are speaking out.
Afgezien van de hoeveelheid taalfouten is zoiets toch niet serieus te nemen? Elk weldenkend mens krijgt plaatsvervangende schaamte als mensen deze onzin in alle ernst roepen. Mijn school zei tegen alle examenkandidaten min of meer letterlijk 'grow up and be whoever you want to be'. Mijn familie zit vol met docenten en die dragen dit ook uit, dus vanwaar TS dit vandaan heeft is mij een raadsel.

De media en de regering doet mij niet echt denken dat we met iemand in oorlog zijn. Met Belgie? Met rebellen in Afrika? Die zijn in oorlog met elkaar en met arme dorpelingen.

[ Voor 20% gewijzigd door FunkyTrip op 28-10-2013 15:14 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus dat een land wereldwijd per jaar miljarden communicaties aftapt en opslaat is normaal?
Dat deze diensten die dat doen niet of nauwelijks worden gecontroleerd is ook normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Zoals ik al zei, wat is nou feitelijk het punt/doel? Stel het wordt uitermate serieus genomen en Rutte stapt in de auto om te onderhandelen. Aangekomen op de dam stapt hij uit, en dan? Met wie gaat hij praten? En wat wordt er gezegd? Hij heeft uiteraard niet de hele dag de tijd, dus graag de drie belangrijkste kernpunten :)

Zoiets als Avaaz.org heb je dan meer aan. Daar sign ik nog wel gerichte petities.

[ Voor 27% gewijzigd door Zoijar op 29-10-2013 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:49:
Dus dat een land wereldwijd per jaar miljarden communicaties aftapt en opslaat is normaal?
Dat deze diensten die dat doen niet of nauwelijks worden gecontroleerd is ook normaal?
Nee, dat is niet normaal en zeer onwenselijk.

Maar ik heb ook geen behoefte om, deels in opdracht van digitale terroristen, samen met paranoide aluhoedjes met grootheidswaanzin op de dam te gaan staan ;)

Dat je niet met deze groep wil demonstreren betekent natuurlijk niet dat je opeens vóór de aftappraktijken en dergelijke bent!
Overigens denk ik dat je meer bereikt via druk op de politiek. Schrijf de politieke partij aan waar je lid van bent, mail met je volksvertegenwoordiger, etc.
En de volgende keer stemmen op een partij die deze zaken belangrijk vindt.

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 29-10-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11

-tom-562

Oliesjeik

Idd, een stel pubers/hackers/aluhoedjes met maskers neemt niemand serieus

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-10 13:57
anandus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:35:
[...]

Overigens denk ik dat je meer bereikt via druk op de politiek. Schrijf de politieke partij aan waar je lid van bent, mail met je volksvertegenwoordiger, etc.
Mailen of brieven schrijven? Dat zijn precies de manieren waarop je geen druk uitoefend op de politiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
In combinatie met stemmen op een partij die je belangen behartigd, en als je denkt dat geen dat doet er zelf eentje oprichten, is wel de manier waarop we dat doen in een democratische maatschappij.

Met een stel gekkies overal tegen protesteren, van de NSA tot aan de Reptilians, is iig niet de manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
The Realone schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:33:
[...]

Mailen of brieven schrijven? Dat zijn precies de manieren waarop je geen druk uitoefend op de politiek.
Jawel hoor, het gebeurt de hele tijd. Weet je nog de inkomensafhankelijke zorgpremie? Die is afgeschaft omdat VVD'ers naar hun partij en volksvertegenwoordigers mailden en schreven en niet omdat ze in carnavalskostuums op de dam gingen staan ;)
En zo zijn er nog veel meer dingen die onder druk van leden gewijzigd worden. Ik weet niet van welke partij je lid bent, maar er wordt vaak wel geluisterd naar de achterban (of er daadwerkelijk naar gehandeld wordt is natuurlijk situatieafhankelijk).

[ Voor 20% gewijzigd door anandus op 29-10-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:35:
Maar ik heb ook geen behoefte om, deels in opdracht van digitale terroristen, samen met paranoide aluhoedjes met grootheidswaanzin op de dam te gaan staan ;)
Lekker stigmatiserend weer. Laat die 'pubers' toch lekker tegendraads zijn. Dat waren de hippies 40 jaar geleden ook. ;)
En de volgende keer stemmen op een partij die deze zaken belangrijk vindt.
Zoek voor de lol eens op waar belangrijke politici terecht komen na hun politieke carrière. Denk je nou echt dat die hun eigen nest gaan bevuilen?

Maar er zijn meerdere manieren om tegen dit soort misstanden te ageren. Beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nou richt je eigen politieke partij op! Met alleen maar integere mensen. Of stem op de SOPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Zoijar schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:02:
Zoals ik al zei, wat is nou feitelijk het punt/doel? Stel het wordt uitermate serieus genomen en Rutte stapt in de auto om te onderhandelen. Aangekomen op de dam stapt hij uit, en dan? Met wie gaat hij praten? En wat wordt er gezegd? Hij heeft uiteraard niet de hele dag de tijd, dus graag de drie belangrijkste kernpunten :)

Zoiets als Avaaz.org heb je dan meer aan. Daar sign ik nog wel gerichte petities.
Met wie gaat hij praten? En wat wordt er gezegd?
> niemand, er is niet een vertegenwoordiger of leider - zo iets staat haaks op de idealen van de (meeste)betogers. Er is dan ook geen eenduidig antwoord. Er staat veel beschreven op publieke bronnen, zoek er na! Vergaar zelf informatie, kennis, nieuws en vorm dan een oordeel. Dat krijg je rutte niet in half uurtje duidelijk.

De rijkste 1% van de bevolking beschikt over 40 maal meer kapitaal (bezittingen, macht o.a. om anderen voor zich te laten werken) dan de armste 50% van de mensen op deze aarde. Jaarlijks sterven er 1,5 miljoen kinderen van de honger, terwijl we allang over de technieken beschikken om iedereen te voeden.
Door menselijke activiteit (in ons destructieve economische model) sterven er jaarlijks ongeveer een factor 1000 meer plant- en diersoorten uit dan normaal.

de rechten van het individu om zelf aktie te ondernemen op basis van wat je zelf dus van de dingen vindt. En dus bijvoorbeeld niet voor het lamlendig uitbesteden van je eigen verantwoordelijkheid. Sommigen noemen dat anarchy en anderen noemen dat Fluid Democracy. Het is iets wat aktie vereist. De 1% weet wel wat anarchy en fluid democracy voor hen betekent. Die lobbyen zich helemaal suf. Maar wat doen de schapen? Die stemmen keurig een keer in de zoveel tijd en dan laten ze het op hun beloop totdat ze weer een keertje toegestaan wordt te stemmen

er zijn verschillende idealen, beweegredenen, motivaties en aanleidingen waardoor men zich geroepen voelt op te staan. Zal dan ook geen eenduidig antwoord zijn, de mens is nu eenmaal verschillend. Maar onvrede, discriminatie, benadeling en leugens neemt alleen maar toe. Uiteindelijk zal een ideologie daarin verandering brengen. Maar niet via de geplande march in a'dam. Denhaag ligt daar echt niet wakker van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ardana schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:58:
Dat heb ik eigenlijk al bij de openingspost. Misschien dat TS er een beetje over kan uitweiden. Wie wordt er "wrongfully killed", waar en waarom.
Die quote van Obama, ziekenwagens op de straat? Ik mag hopen dat die er zijn.
Tanks, missile batteries. Je eigen militaire personeel en materieel mag zich toch over straat verplaatsen? Doet het nederlandse leger ook.
UN wagens heb ik in Nederland ook gezien.

Wat is het probleem? Waarom STEM je niet voor degene die jouw denkbeelden verwoordt of word je lid van of start je een eigen politieke partij om daadwerkelijk iets te veranderen?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
himlims_ schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:24:
[...]

Met wie gaat hij praten? En wat wordt er gezegd?
> niemand, er is niet een vertegenwoordiger of leider - zo iets staat haaks op de idealen van de (meeste)betogers. Er is dan ook geen eenduidig antwoord. Er staat veel beschreven op publieke bronnen, zoek er na! Vergaar zelf informatie, kennis, nieuws en vorm dan een oordeel. Dat krijg je rutte niet in half uurtje duidelijk.
Dus jullie willen wel verandering, maar weten zelf niet wat voor een verandering?
De rijkste 1% van de bevolking beschikt over 40 maal meer kapitaal (bezittingen, macht o.a. om anderen voor zich te laten werken) dan de armste 50% van de mensen op deze aarde. Jaarlijks sterven er 1,5 miljoen kinderen van de honger, terwijl we allang over de technieken beschikken om iedereen te voeden.
Moet je eens kijken hoeveel de rijkste 5% van de bevolking heeft. Maar dat valt onder de inconvenient truth, want daar hoor je zelf bij. De mythische 1% overal de schuld van geven is veel makkelijker. Sterker nog, met een beetje fatsoenlijk salaris zit je zo in die 1% (wereldwijd) in Nederland.

Geef jij dan al al je geld aan hongerende kindjes in Afrika? Gokje: nee. Het is makkelijk populisme te zeggen dat andere het moeten doen als je het zelf niet doet. Als de oplossing voor Afrika was geweest er wat voedsel naartoe te gooien hadden we dat al lang gedaan. Volgens mij hebben we zelfs redelijk serieuse pogingen gedaan het op die manier op te lossen. Maar op die manier is het niet op te lossen.
de rechten van het individu om zelf aktie te ondernemen op basis van wat je zelf dus van de dingen vindt. En dus bijvoorbeeld niet voor het lamlendig uitbesteden van je eigen verantwoordelijkheid. Sommigen noemen dat anarchy en anderen noemen dat Fluid Democracy. Het is iets wat aktie vereist. De 1% weet wel wat anarchy en fluid democracy voor hen betekent. Die lobbyen zich helemaal suf. Maar wat doen de schapen? Die stemmen keurig een keer in de zoveel tijd en dan laten ze het op hun beloop totdat ze weer een keertje toegestaan wordt te stemmen
Inderdaad weet de '1%' wat anarchie voor hun betekend: Macht, heel veel macht. Meer dan waar ze ooit van hebben kunnen dromen. En ineenstorting van de samenleving, dat dan ook weer.

Als macht en gezag niet meer ligt bij een regering, komt die ergens anders te liggen, dat moet wel. En dan is dat al snel bij degene met geld en middelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:02

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Sissors schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:47:
[...]

Dus jullie willen wel verandering, maar weten zelf niet wat voor een verandering?
Ik krijg een deja-vu. Pas geleden werd ik getipt op een interview met John MayerRussel Brand. Blijkbaar had die zinnige dingen te zeggen over de politieke en financiële situatie van nu. Wat bleek: veel verder dan "het gaat veranderen, ik weet niet wat, maar niet via de politieke weg" kwam hij niet.
Exact het sentiment wat je hier schrijft dus. En exact wat het doel van deze mars is.
Meer vaagheid dus.

[ Voor 1% gewijzigd door Maasluip op 31-10-2013 11:40 . Reden: Bedankt voor de link hieronder ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online

Ook een leuk filmpje. Oftewel, filmpjes posten is makkelijk, maar schrijf gewoon je argumenten op als je die hebt. En dan kan je linken naar een specifiek punt in een filmpje als extra onderbouwing als dat niet zomaar op te schrijven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
onderbouwing staat beschreven, toelichting is gegeven. enige is aandacht vragen, je stem laten horen.

jah ik besef ook wel dat dit helemaal geen fuck gaat veranderen 5 november - enige is een verstoord signaal afgeven - wat al dan niet ontvangen wordt.

wat wil je horen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Allemaal leuk en aardig, maar wie is de 1%, en denk jij dat die georganiseerd zijn onder de naam "the 1%"? Bill Gates en Warren Buffet horen daar ook zeker bij, zijn die ook evil? Er bestaat geen "evil conspiracy" die gegroepeerd en bewust bezig is met het uitbuiten van de samenleving, je kunt dus ook geen groep aanspreken.
Blijf bij de feiten als je iets wilt bereiken, want waar ageer je precies tegen?
Het kapitalisme of de huidige politiek? Want in theorie werken deze modellen prima denk ik.
Maar waar ligt dan het probleem, wat moet je veranderen, en wat moet ervoor in de plaats komen, wat is je doel? Het is jammer dat niemand uit zo een "occupy" beweging ooit concreet wordt. Als je verandering wilt moet dat via de politiek, alleen is deze tegenwoordig sterk beïnvloedbaar door vrij sterke lobby's. Er is een sterk geloof vanuit de politiek dat de markt het beter kan.
Er word ontzettend veel geprivatiseerd in sectoren waar er geen marktwerking mogelijk hoort te zijn (ethisch gezien), bijv. de gevangenissen (hogere criminaliteit = profit).
Een zwaarder voorbeeld is de privatisering van water, ethisch gezien ook onmogelijk (zie tegenlicht aflevering http://tegenlicht.vpro.nl...4/slag-om-drinkwater.html ). In dit fragment komt naar voren dat er dus waterbronnen worden opgekocht, vervolgens heeft de bevolking daar geen schoon drinkwater meer, en moeten ze dus gebottled water kopen van nestle. Men verdiend dus niet alleen aan het gebrek van een 1e levensbehoefte, ze nemen die ook eerst af.

Dit zijn 2 voorbeelden die via de landelijke politiek gaan, maar niet in het belang zijn van de maatschappij, en dat komt door sterke lobby's (backed by grote corporaties). Vaak krijgen politici na hun politieke carrière ook een aanbod van zo een bedrijf, ik zal zelf de link niet maken, maar krijg er wel altijd een kriebelig gevoel van.
Het is werkelijk waar een golf van privatiseringen, waar ethisch gezien geen marktwerking mogelijk "hoort" te zijn (imo).

Maar, er is hoop, en dat kan via de politiek. Zodra jij je in de positie hebt gemanoeuvreerd waarin mensen jou stem horen, is er niets wat jou tegenhoud een goed verhaal te houden over dat wij onze leefomgeving vernietigen, de corporaties misbruik maken van hun positie.

Voor die tijd, zorg dat mensen je serieus nemen, en dat je met een goed verhaal komt vooral.

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
DeppOx schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:28:
Voor die tijd, zorg dat mensen je serieus nemen, en dat je met een goed verhaal komt vooral.
En dat is hier absoluut niet het geval. Geen inhoudelijke argumenten wat er praktisch zou moeten veranderen, enkel wat vaag gedoe erover dat ze in Amerika ambulances hebben en dat dat niet zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Sissors schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:47:
Inderdaad weet de '1%' wat anarchie voor hun betekend: Macht, heel veel macht. Meer dan waar ze ooit van hebben kunnen dromen. En ineenstorting van de samenleving, dat dan ook weer.
Hehe, dat was ook mijn eerste gedachte. Het enige dat tussen de 99% en het absolute regeren van de 1% instaat is de overheid... en daar is men juist tegen. Want banken zijn evil, maar banken reguleren is nog erger ;) Iedereen moet helemaal vrij en gelijk zijn, behalve de 1% uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:41:
En dat is hier absoluut niet het geval. Geen inhoudelijke argumenten wat er praktisch zou moeten veranderen, enkel wat vaag gedoe erover dat ze in Amerika ambulances hebben en dat dat niet zou moeten.
Gewoon even goed lezen en dan lees je dat ze tegen de totalitaire staat zijn. Dus voor vrije pers, democratie en transparantie.

Zonder occupy was het hele begrip van 99% nooit doorgedrongen. En heeft het bewustzijn van mensen vergroot. Niet dat wereldschokkend is maar het is de bron van vele andere ideeen.

En Anonymous mag een stelletje pubers die te veel achter de computer zitten zijn. Maar het heeft die mensen wel het gevoel gegeven dat ze wat kunnen bereiken als ze zich inzetten. En ook dat kan een platform zijn om verder op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:21:
Gewoon even goed lezen en dan lees je dat ze tegen de totalitaire staat zijn. Dus voor vrije pers, democratie en transparantie.
Maar dus niets concreets. Dat is als een miss America die voor world-peace is, of de vereniging tegen honger en armoede. Allemaal leuk een aardig om tegen iets te zijn waar nagenoeg iedereen tegen is, maar wat ga je er concreet aan doen? Als je dat niet kan zeggen ben je gewoon een van de vele "tegen-partijen", in mijn ogen niet geheel verschillend van bijvoorbeeld 50plus of de pvv.
Zonder occupy was het hele begrip van 99% nooit doorgedrongen. En heeft het bewustzijn van mensen vergroot. Niet dat wereldschokkend is maar het is de bron van vele andere ideeen.
Je denkt dat deze ideeen nieuw zijn? De klasse-strijd tussen arm en rijk? Ik kan duizenden jaren terug gaan in de geschiedenis en elke zoveel jaar komt het weer naar voren. Waren er echt mensen die niet wisten dat er hele rijke mensen bestaan?

[ Voor 30% gewijzigd door Zoijar op 01-11-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:11

-tom-562

Oliesjeik

[...]

En Anonymous mag een stelletje pubers die te veel achter de computer zitten zijn. Maar het heeft die mensen wel het gevoel gegeven dat ze wat kunnen bereiken als ze zich inzetten. En ook dat kan een platform zijn om verder op te bouwen.
We wonen in Nederland! Ik denk dat er maar weinig landen zijn waar men het beter voor elkaar heeft!

Vaak bu'j te bang!

Pagina: 1