Overige draadloze verbindingen: ANT+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AartGoossens
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-02-2023
Het is inmiddels alweer even geleden dat Sony veel van zijn toestellen uitrustte met het draadloze protocol ANT+ (bron) en inmiddels is bekend dat Samsung hier gevolg aan gaat geven (bron), te beginnen met de Galaxy Note 3 en S4.
De lijst van telefoons die op dit moment ANT+ ondersteunen is inmiddels aardig lang en hier (niet helemaal up-to-date) te vinden.

Hoewel er dus een flink aantal telefoons met ANT+ ondersteuning te vinden zijn is er nog geen manier om dit in de Pricewatch terug te vinden. Het is natuurlijk mogelijk om het voor elk toestel bij 'Overige specificaties - Bijzonderheden' handmatig toe te voegen, maar het lijkt mij logischer om een optie voor ANT+ onder 'Overige draadloze verbindingen' op te nemen. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Is een hele goede en is bij deze toegevoegd en is ook filterbaar: http://tweakers.net/categ...NRZYk5SlbRSubGJmZKsbW1tQA. Hierbij heb ik de lijst die jij postte gebruikt. Mochten er nog meer telefoons zijn, kan je dit melden via het meldpunt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AartGoossens
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-02-2023
Damn, dat is nog eens snel! Bedankt!

Samsung gaat ergens in de komende weken ook ANT+ op de S4 activeren maar zolang er nog geen officieel bericht van activatie is lijkt het me goed om die er nog niet tussen te zetten. Ik zal het in de gaten houden en het hier posten zodra het zover is.