.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2014 16:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
msi afterburner heeft zo'n optie, maar laat ook eens je temperatuur mee lopen en weg schrijven. in geval van crash kan je het dan nog nazien. je zou voorzichtig als je temp niet heel hoog wordt furmark kunnen draaien om te zien hoe je gpu daarop reageerd. ik hoor je zeggen dat de temp te hoog wordt, maar je doet er voor de rest niet veel aan om het zeker te krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:22:
Officieel wel ja, maar heb je niet iets in de BIOS aangepast? Kan je de fancurve niet aanpassen? Catalyst heeft vast wel zo'n optie.
[ Voor 6% gewijzigd door prupke15 op 23-10-2013 12:28 ]
Verwijderd
Ver over de 80 graden wil je hem niet hebben, 80 is zelfs al veel. Nu komt die van mij op 105 als ik furmark draai, maar ik heb deze gebakken (8800 series) dus ik neem aan dat het daardoor komt.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 12:44:
Bedankt voor de tips
ik ga afterburner eens opzoeken en installeren..
BIOS: net nieuw bord, ik heb nergens aangezeten, alleen de poorten op raid gezet en de oproms aan.
Na een hoop lelijke woorden eigenlijk net ontdekt dat het de fanspeed moet zijn en ook net ontdekt dat je die met de hand kunt aanpassen....
In eerste instantie dacht ik aan stof maar dat bleek het dus niet te zijn.
Hoe heet mag zo'n GPU eigenlijk worden?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2013 22:01 ]
80 is helemaal niet teveel. Boven de 95 zou ik me zorgen gaan maken, maar gpu's zijn gemaakt om behoorlijk warm te kunnen worden. 80 is in ieder geval geen enkel probleem.Verwijderd schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 13:11:
[...]
Ver over de 80 graden wil je hem niet hebben, 80 is zelfs al veel. Nu komt die van mij op 105 als ik furmark draai, maar ik heb deze gebakken (8800 series) dus ik neem aan dat het daardoor komt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq